Mijn andere auto's...
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Naast de A2 hebben we nog twee andere auto's.

Opel Monza A2 2.5E Automatic uit mei 1985. Ik ben 3de eigenaar

Opel Kadett D 1.2n Luxus (1981)
De Monza is mijn hobby auto, en de Kadett is van m'n vrouw. Daar maken we toerritten mee met de diverse Opelclubs (vooral de Historische Opel Club Nederland) en ga ik meetings af, hier in Nederland of in het buitenland. En soms op vakantie ermee of even naar het wwerk. Van beide auto's weten we de complete historie, en hebben we zelfs de originele aankoopfacturen nog, alsmede alle bijbehorende documentatie.

Opel Monza A2 2.5E Automatic uit mei 1985. Ik ben 3de eigenaar

Opel Kadett D 1.2n Luxus (1981)
De Monza is mijn hobby auto, en de Kadett is van m'n vrouw. Daar maken we toerritten mee met de diverse Opelclubs (vooral de Historische Opel Club Nederland) en ga ik meetings af, hier in Nederland of in het buitenland. En soms op vakantie ermee of even naar het wwerk. Van beide auto's weten we de complete historie, en hebben we zelfs de originele aankoopfacturen nog, alsmede alle bijbehorende documentatie.
"wij" hebben maar 1 auto, de A2. We wonen hartje den bosch en het station is 1 minuut lopen. Daarnaast rijd ik BMW...motor. Brandstofkosten per kilometer op de motor is hoger als die van mijn diesel A2 :lol: :lol: maar daarin tegen is de verzekering 750 euro per jaar goedkoper, belasting +/- 700 euro goedkoper en je kan hem overal parkeren
- rolf
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Gaat dat nog een beetje vooruit met de 1.6 diesel?
Zijn toch best wel zware auto's..........
Prachtig interieur overigens, hout in niet zo mijn ding maar die mooie leren stoelen zijn geweldig, icm met het hout.
Heb dezelfde stoelen maar dan in stof, zitten lekker en veel steun.
Prachtig interieur overigens, hout in niet zo mijn ding maar die mooie leren stoelen zijn geweldig, icm met het hout.
Heb dezelfde stoelen maar dan in stof, zitten lekker en veel steun.
[quote="rolf"]Gaat dat nog een beetje vooruit met de 1.6 diesel?
Heb dezelfde stoelen maar dan in stof, zitten lekker en veel steun.[/quote]
Na een paar dagen wennen (was de 2.0 tdi gewend), valt er goed mee te rijden. Geen stoplichtsprinter, maar komt goed uit de startblokken. Vlot genoeg aan de 100 km/u, kom er in de praktijk niks tekort mee (voordeel: 20% bijtelling).
Stoelen zitten inderdaad erg prima! Ook met 2 meter ... :lol:
Heb dezelfde stoelen maar dan in stof, zitten lekker en veel steun.[/quote]
Na een paar dagen wennen (was de 2.0 tdi gewend), valt er goed mee te rijden. Geen stoplichtsprinter, maar komt goed uit de startblokken. Vlot genoeg aan de 100 km/u, kom er in de praktijk niks tekort mee (voordeel: 20% bijtelling).
Stoelen zitten inderdaad erg prima! Ook met 2 meter ... :lol: