Mijn andere auto's...
- rolf
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Gefeliciteerd met de fraaie aanwinst Rinus!
Prachtkar in een niet alledaagse kleur.
Aerovelgen heb ik er nog niet onder een cabrio zien zitten, appart.
Ligt er zo een lekkere 5 pitter in of de V6?
Prachtkar in een niet alledaagse kleur.
Aerovelgen heb ik er nog niet onder een cabrio zien zitten, appart.
Ligt er zo een lekkere 5 pitter in of de V6?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Mooie auto en praktisch, zeker met de hardtop. Wat is de kleur en uitvoering
van het interieur?
mvg Peter_Audi_A2
van het interieur?
mvg Peter_Audi_A2
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Audi_gekkie
[quote="Rinus"]Er ligt een 5-bak in, het is een 2.3E blok (was mijn favo) en er zit een stoffen sportinterieur in (lichtgrijs met streepjes, hetgeen ook in de A2 geleverd is).[/quote]
Gefeliciteerd Rinus met je mooie bak!
De 2.3 is mijn inziens de beste keus. Super mooie roffel en zeer betrouwbaar.
Weet je ook hoeveelste eigenaar je bent en hoeveel heeft hij/zij gereden?
Weet je ook hoeveelste eigenaar je bent en hoeveel heeft hij/zij gereden?
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="Audi-gekkie"][quote="Rinus"]Er ligt een 5-bak in, het is een 2.3E blok (was mijn favo) en er zit een stoffen sportinterieur in (lichtgrijs met streepjes, hetgeen ook in de A2 geleverd is).[/quote]
Weet je ook hoeveelste eigenaar je bent en hoeveel heeft hij/zij gereden?[/quote]
Ik ben derde eigenaar, en tweede nederlandse eigenaar. Heeft een NAP geschiedenis vanaf 2001, dus de eerste 10 jaar in die Heimat rondgetuft. Heeft ongeveer een ton hier gereden (de andere ton in Duitsland dus), en heeft dus nu iets minder dan 2 ton op de teller.
Heb al super mooie velours matten binnegekregen (in dezelfde kleur als het tapijt) met bevestigingssysteem, heb al wintervelgjes en bandjes (ga ik zondag halen). Nu nog een windschot bestellen en een trolley of ophangsysteem voor de hardtop, en ik ben dacht ik klaar.
En zo'n 2.3 is een soort mooie mix van 4 en 6 pitter. Best wel een heel gerelaxt blok om te rijden, met veel koppel onderin.
Weet je ook hoeveelste eigenaar je bent en hoeveel heeft hij/zij gereden?[/quote]
Ik ben derde eigenaar, en tweede nederlandse eigenaar. Heeft een NAP geschiedenis vanaf 2001, dus de eerste 10 jaar in die Heimat rondgetuft. Heeft ongeveer een ton hier gereden (de andere ton in Duitsland dus), en heeft dus nu iets minder dan 2 ton op de teller.
Heb al super mooie velours matten binnegekregen (in dezelfde kleur als het tapijt) met bevestigingssysteem, heb al wintervelgjes en bandjes (ga ik zondag halen). Nu nog een windschot bestellen en een trolley of ophangsysteem voor de hardtop, en ik ben dacht ik klaar.
En zo'n 2.3 is een soort mooie mix van 4 en 6 pitter. Best wel een heel gerelaxt blok om te rijden, met veel koppel onderin.
- Audi_gekkie
[quote="Rinus"]
En zo'n 2.3 is een soort mooie mix van 4 en 6 pitter. Best wel een heel gerelaxt blok om te rijden, met veel koppel onderin.[/quote]
Deze blokken zijn zo betrouwbaar dat 5 ton goed te doen is zonder het blok open te maken.
Ik ken meerdere eigenaren die er 5 ton op hebben staan.
Een lid van de AACN is nu hard op weg naar de 6 ton.
En zo'n 2.3 is een soort mooie mix van 4 en 6 pitter. Best wel een heel gerelaxt blok om te rijden, met veel koppel onderin.[/quote]
Deze blokken zijn zo betrouwbaar dat 5 ton goed te doen is zonder het blok open te maken.
Ik ken meerdere eigenaren die er 5 ton op hebben staan.
Een lid van de AACN is nu hard op weg naar de 6 ton.
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ja, ook dat feit bepaalde eigenlijk mijn bewuste keuze voor dat blok. men schrijft wel eens, dat als je de 2.3 een meter onder de grond begraaft, dat het zich er nog uit woelt en naar boven komt
En toen ik er mee gereden had, wist ik het helemaal. De V6 2.6 rijdt ook heel lekker (heet iets meer PK's en koppel), maar de onderhoudskosten en nog wat specifieke eigenaardigheden (kat vreter, koeling) hebben me toch van dat blok af laten zien.