Hoeveel km ver ben jij met de A2 op vakantie geweest?

Auto's in het algemeen
Gebruikersavatar
FrankDercks
Audi A2 clublid
Berichten: 210
Lid geworden op: 25 jul 2017, 21:56
Locatie: Westervoort
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

02 aug 2020, 21:16 4 x

Ik ben op dit moment al 2 weken op vakantie in Zwitserland en heb er nu bijna 2000 km op zitten. De komende week staan er nog een paar ritten hier (in Wallis) op het programma, dus ik denk dat het er in totaal ruim 3000 gaan worden.

Sinds bijna 10 maanden rijdt de BBY nu op lpg, tot volle tevredenheid normaliter. Hier in de bergen houdt het temperament niet over, maar dat neem ik maar op de koop toe. Het meerverbruik t.o.v. benzine is nu wat hoger en dan helpt het kleine prijsverschil hier ook niet mee (eur 0,80 voor lpg en ruim eur 1,30 voor benzine). Dus hopelijk haal ik met de huidige volle tank Basel (ik tank vaak bij de Shell in Binzen, 5 km over de grens, in Duitsland).

Op de snelweg rijdt ie verder prima. Al met al is de lpg installatie tot nu toe (20000 km gereden) een geweldige investering geweest.
LM 5-arm velgen, sportstoelen Matrix bekl., FIS, Alpine CDE-205DAB, Sydmeko armsteun, bakje onder handrem, ribbelgrille, middenconsole bekerhouders achter, komfortblinker, 3 spakig
S-line stuur, CC, verstralers, lange 5e versn, trekhaak, LPG.
Gebruikersavatar
Rein
Audi A2 clublid
Berichten: 420
Lid geworden op: 01 dec 2014, 16:15
Locatie: Leidschendam-Voorburg
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

14 aug 2020, 21:13 3 x

Ik ben met mijn A2 naar mijn vakantieadres te Millau in Frankrijk geweest, in totaal 2272 km gereden. De heenreis in een keer +/- 1100km gedaan en toen opnieuw ervaren dat de A2 een prima lange afstand cruiser is!
Plaats reactie