Lang leve Saab!

Auto's in het algemeen
Plaats reactie
Audi_gekkie

04 dec 2013, 00:28 0 x

Gaat het toch weer lukken?
Wat kan NEVS wel en Victor Muller niet?

http://www.amt.nl/Management/Autobranch ... -1420384W/
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

04 dec 2013, 11:05 0 x

Ik vind het persoonlijk heel erg mooi, dat SAAB een doorstart krijgt. Heel apart en zich onderscheidend merk, met een rijke historie. Deed pijn, toen ik hoorde, dat het merk stopte, terwijl ze eigenlijk net een heel erg mooi model hadden neergezet.

En ok fijn voor de ex-werknemers van SAAB. Die worden hopelijk nu weer aangenomen. Het schijnt, dat de fabriek zelf gewoon in de tussentijd goed onderhouden is geweest, en dat ze "als het ware", alleen maar de lichtknop moeten aandrukken om de zaak weer te laten rollen. Mooi ook, dat ze weer onafhankelijk van GM zijn.

En ik denk, dat de Chinezen iets meer geld hebben..... :D :D :D
RvS

04 dec 2013, 12:41 0 x

En ik denk, dat de Chinezen iets meer geld hebben..... :D :D :D
Ik ben niet tot in detail op de hoogte, maar was het niet zo dat Muller ook met de Chinezen in zee wilde, maar dat dat niet mocht van GM? Iets met weglekken van geheime automotive bedrijfstechnologie? Alsof je die technologie geheim kunt houden voor onze aziatische vrienden. Nah ja, er zal ook hier wel weer een spelletje gespeeld zijn.
Drenthe

04 dec 2013, 13:28 0 x

Ik gun het de Zweden van harte.... Echter ze moeten wel met innovatie komen anders geef ik ze weinig kans. De concurentie is dit segment is moordend!
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

04 dec 2013, 13:56 0 x

[quote="Drenthe"]Ik gun het de Zweden van harte.... Echter ze moeten wel met innovatie komen anders geef ik ze weinig kans. De concurentie is dit segment is moordend![/quote]
Volvo is ook in Chinese handen gekomen en ze maken op dit moment pracht auto's. Gezien het succes van de S40 en V60 is het kennelijk een goede zet geweest. Met SAAB erbij zou de representatie uit Zweden weer compleet zijn, want een merk met zo'n rijke historie hoort er gewoon bij. De concurrentie is wellicht moordend, maar in de grote massa is er ook een groep autorijders die zich wil onderscheiden.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Plaats reactie