Hallo,
In mijn zoektocht naar een audi kwam ik deze tegen:
https://www.autoscout24.nl/aanbod/audi- ... et=unknown
Dut is volgens mij een ouder type met aua motor maar is pas in 2007 op de weg gekomen.
Ben benieuwd of dit een betrouwbaar exemplaar is.
Hoor graag jullie idee.
Greetz
Stefan
vraagteken gebruikte audi 2007
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Gezien krasvrij dashboard een AUA van eerste serie, kleur ook zo te zien en denk dat via diverse landen de echte datum is weg gevallen, geen 2007 voertuig.
De meeste zijn 2000 of 2001 en foutje van RDW.
Wel redelijke auto voor redelijke prijs als deze goed zou zijn, kijk eens en maak proefrit, en je leerde welke je wel of niet wilde hebben.
Deze handelaar is niet mijn voorkeur....
De meeste zijn 2000 of 2001 en foutje van RDW.
Wel redelijke auto voor redelijke prijs als deze goed zou zijn, kijk eens en maak proefrit, en je leerde welke je wel of niet wilde hebben.
Deze handelaar is niet mijn voorkeur....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Steefa2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Heb inmiddels al in een aantal exemplaren proefgereden die echt goed aanvoelden maar deze was echt niet fris mijns inziens, ook in gerookt rook ik. peilstok was los, schokdempers had ik mijn twijfels over en nog meer zaken die de indruk wekten dat het een beetje uitgeleefd was. maar niet duur inderdaad. Wel duurkoop vermoed ik.