als dit de auto is die ik voor willie heb nagetrokken hoort daar geen navi in te zitten af fabriek dus zou het dan achteraf er in geknutseld moeten zijn maar hoeft geen probleem te zijn.
k´zou het wel ff controleren of het werkt.....
A2 1.2 TDI bij JCS auto's
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="boumy"]Zo ziet het er uit in het FIS, werkt nog altijd naar behoren moet ik zeggen![/quote]
Dat was ook precies wat Johan 3L probeerde duidelijk te maken met zijn referentie URL.
Het was enkel wachten op degene die met bewijs zou komen ;-)
Dat was ook precies wat Johan 3L probeerde duidelijk te maken met zijn referentie URL.
Het was enkel wachten op degene die met bewijs zou komen ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Blijkbaar was mijn url niet duidelijk genoeg.
Heb je je laten misleiden door de foto eronder? Dat is het "Navigationssysteem-plus"
http://www.audia2museum.de/resources/s50.JPG
De tekst bij de bovenste foto zegt toch: ...von einer freundlichen Stimme und Piktogrammen auf dem Anzeigendisplay im Cockpit .....
Vrij vertaald "door een vriendelijke stem en afbeeldingen in het display van bestuurders-informatie-systeem"
Heb je je laten misleiden door de foto eronder? Dat is het "Navigationssysteem-plus"
http://www.audia2museum.de/resources/s50.JPG
De tekst bij de bovenste foto zegt toch: ...von einer freundlichen Stimme und Piktogrammen auf dem Anzeigendisplay im Cockpit .....
Vrij vertaald "door een vriendelijke stem en afbeeldingen in het display van bestuurders-informatie-systeem"
[quote="koop9"]als dit de auto is die ik voor willie heb nagetrokken hoort daar geen navi in te zitten af fabriek dus zou het dan achteraf er in geknutseld moeten zijn maar hoeft geen probleem te zijn.
k´zou het wel ff controleren of het werkt.....[/quote]
Ja dit is die auto waarvan ik die gegevens van je ontvangen heb ...... nog bedankt ! toppie
maar nu ?
navigatie was volgens de uitdraai ook without !
stuurbekrachtiging zit er ook niet op,
k´zou het wel ff controleren of het werkt.....[/quote]
Ja dit is die auto waarvan ik die gegevens van je ontvangen heb ...... nog bedankt ! toppie
maar nu ?
navigatie was volgens de uitdraai ook without !
stuurbekrachtiging zit er ook niet op,
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
ach..... alles is er achteraf op te zetten, ligt er aan hoeveel vrije tijd je hebt en hoe dik de portemonnee is. :mrgreen:
(de audi fabriek heeft bij een terugroep actie op de TT zelfs achteraf ESP op auto´s gebouwd...)
de navi zal er achteraf in gezet zijn, als je de delen en draadboom uit een schade auto haalt is het er wel in te krijgen.
ook stuurbekrachtiging is er op te zetten maar kost een beetje.....
nadeel; de A2 staan niet bij bosjes op de sloop zoals een golf dus het aanbod is beperkt en je komt waarschijnlijk in duitsland uit.
het is handiger om naar een complete door te zoeken maar ik heb mail van je gehad en dan ben je nu ook aan het doen denk ik.
(de audi fabriek heeft bij een terugroep actie op de TT zelfs achteraf ESP op auto´s gebouwd...)
de navi zal er achteraf in gezet zijn, als je de delen en draadboom uit een schade auto haalt is het er wel in te krijgen.
ook stuurbekrachtiging is er op te zetten maar kost een beetje.....
nadeel; de A2 staan niet bij bosjes op de sloop zoals een golf dus het aanbod is beperkt en je komt waarschijnlijk in duitsland uit.
het is handiger om naar een complete door te zoeken maar ik heb mail van je gehad en dan ben je nu ook aan het doen denk ik.