Onlangs poste er iemand in de Italiaanse Facebook groep voor A2'ers foto's, hoe hij een A2 kocht met gesmolten interieur en eigenhandig alles verving. Knap werk als je het mij vraagt, hier is de link:
[LINK](https://www.facebook.com/media/set/?set ... 619&type=1)
Ik denk dat dit ook op A2OC stond, maar ben niet helemaal zeker
Gesmolten interieur vervangen
Deze is gevalletje kort sluiting, vermoedelijk aan gewerkt... en niet volgens de regels, zoals vele radio's ook vaak aangeklooid worden!
De afgeknipte kabels... ik vervang liever alles met sloper!
Maar veel werk en met veel tijd lukt het.
Het grootste probleem is vinden gelijkwaardige kabelboom... of de AUA en BYY hetzelfde is weet ik niet, maar de 2 of 4 elektrische ramen maakt niet uit, die kabels lopen er meestal al maar niet is alles altijd aanwezig...
Na het plukken van brandschade nog die kabelboom vervangen, stuk eraan zetten is gezien het aantal daar aanwezige niet mogelijk....
Van 2 weer 1 maken is het dus.
Als ik echter zie hoe mooi het is geworden, zelf had ik gezien het vermoedelijke aantal uren liever gesloopt en onderdelen verkocht....
Met een supermarkt tarief van 15 jarige op jeugdloon is het net aan rendabel maar wel leuk werk en leerzaam!
Ik weet dat ze rond de €3000,- opbrengen dus slopen en verkopen onderdelen en andere kopen was financieel sneller en meer rendabel geweest...
Maar voor ons, leuke fotoboek voor leerzame les!
Kijk ook eens achterin, hoe de kabels naast de achterstoel loopt, en hoe dat vastgemaakt zit...
Een leuk project maar rendabel?
Ik ga wel op dezelfde wijze nu de A2€ maken en daar ging ook voldoende mis tot nu toe!
De afgeknipte kabels... ik vervang liever alles met sloper!
Maar veel werk en met veel tijd lukt het.
Het grootste probleem is vinden gelijkwaardige kabelboom... of de AUA en BYY hetzelfde is weet ik niet, maar de 2 of 4 elektrische ramen maakt niet uit, die kabels lopen er meestal al maar niet is alles altijd aanwezig...
Na het plukken van brandschade nog die kabelboom vervangen, stuk eraan zetten is gezien het aantal daar aanwezige niet mogelijk....
Van 2 weer 1 maken is het dus.
Als ik echter zie hoe mooi het is geworden, zelf had ik gezien het vermoedelijke aantal uren liever gesloopt en onderdelen verkocht....
Met een supermarkt tarief van 15 jarige op jeugdloon is het net aan rendabel maar wel leuk werk en leerzaam!
Ik weet dat ze rond de €3000,- opbrengen dus slopen en verkopen onderdelen en andere kopen was financieel sneller en meer rendabel geweest...
Maar voor ons, leuke fotoboek voor leerzame les!
Kijk ook eens achterin, hoe de kabels naast de achterstoel loopt, en hoe dat vastgemaakt zit...
Een leuk project maar rendabel?
Ik ga wel op dezelfde wijze nu de A2€ maken en daar ging ook voldoende mis tot nu toe!
- NicolasVDW
De man woont in Groot-Brittanië...
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Die heer van verbrand en gesmeuld plastic krijg je nooit weg zonder alles te vervangen. Lijkt me een financieel weinig interessante reparatie. Maar chapeau voor degene die het gedaan heeft.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16