goedkoop A2'tje met schade
- NicolasVDW
Voor het frame heb ik al een idee:

mooie upcycling zou ik zo zeggen

mooie upcycling zou ik zo zeggen

Als ik eerlijk ben, de Rolo voor €75 kan nog maar mijn dubbele bodem zal toch echt minder opbrengen gezien de 50 tinten grijs... niet echt meer netjes... dus die €1800,- die ik ooit betaalde voor schadevrije?
Ik was zwaar geschrokken toen ik de prijs hoorde van Pocoloco voor zijn vliegende camera betaalde!
Zonder foto is een prijs noemen niet echt mogelijk.
Maar €1200 vragen is het mogelijk om €600 te bieden.
Helaas is mijn parkeerplaats nu erg vol en er komt nog een Zwitserse kaas bij... met afgebroken Bolero!
Volgens mij is een FSI die overjarig is van 2009 toch echt meer waard dan deze diesel die 3x zoveel km heeft en iets ouder is...
Wel bedankt voor de tip, als de Engelse zo voordelig zijn is het leuk om een gave OSS met Leder na overzetten te gebruiken.
Vooral de FSI motor, lederen stoelen en OSS is gelijk en de rest is met NL of DE spullen wel naar links gestuurd te zetten lijkt me.
Op mijn Werkplaats DVD zag ik geen verschillen aangegeven, alleen wat plastic delen en de plek van vast zetten... maar dat weet ik pas zeker na proberen en na de A2€ die iets lastiger is dan ik dacht geef ik beslist geen garantie hier voor...
Ik was zwaar geschrokken toen ik de prijs hoorde van Pocoloco voor zijn vliegende camera betaalde!
Zonder foto is een prijs noemen niet echt mogelijk.
Maar €1200 vragen is het mogelijk om €600 te bieden.
Helaas is mijn parkeerplaats nu erg vol en er komt nog een Zwitserse kaas bij... met afgebroken Bolero!
Volgens mij is een FSI die overjarig is van 2009 toch echt meer waard dan deze diesel die 3x zoveel km heeft en iets ouder is...
Wel bedankt voor de tip, als de Engelse zo voordelig zijn is het leuk om een gave OSS met Leder na overzetten te gebruiken.
Vooral de FSI motor, lederen stoelen en OSS is gelijk en de rest is met NL of DE spullen wel naar links gestuurd te zetten lijkt me.
Op mijn Werkplaats DVD zag ik geen verschillen aangegeven, alleen wat plastic delen en de plek van vast zetten... maar dat weet ik pas zeker na proberen en na de A2€ die iets lastiger is dan ik dacht geef ik beslist geen garantie hier voor...
- NicolasVDW
@Dirck de transportkosten zijn wel een pakje hoger als je gaat kopen in GB
@WHM wat is zo de richtprijs van motor en versnellingsbak?
Zijn er nog mensen geïnteresseerd in onderdelen?
@WHM wat is zo de richtprijs van motor en versnellingsbak?
Zijn er nog mensen geïnteresseerd in onderdelen?
- NicolasVDW
Dat is beloofd @audifreak als ik hem koop, ik ga nu op kamp voor 5 weken. Dus benieuwd of die A2 er nog staat.
Als ik hem opbouw als hangmat ga ik hem toch niet zo omgekeerd zetten als die kever, ik vrees dat het Alu dak daar niet zo tegen kan
Als ik hem opbouw als hangmat ga ik hem toch niet zo omgekeerd zetten als die kever, ik vrees dat het Alu dak daar niet zo tegen kan

@Nicolaas, je geeft al aan, het dak verstevigd met die 4 ribben is niet sterk genoeg, maar de randen wel!
Hij staat ook niet op de grond maar als schommel bed aan kabels opgehangen vrij...
Voor montage even een paar flinke piepschuim blokken op de hoek en dan vast maken moet het lukken...
De lege doos weegt tussen de 150 en 180 Kg, vooral dingen die je niet verwijderde wegen ook...
Maar het kan, 4 personen die even 45 Kg of minder tillen en dan de kabels vastmaken...
Best leuk idee, een Schommel A2 maken voor de kinderen...
En als mijn, ja daar is hij weer (A2€) ooit klaar is moet ik moet ik wel van die eerste testauto met kromme niet meer betaalbaar te richten bodem af!
Hij staat ook niet op de grond maar als schommel bed aan kabels opgehangen vrij...
Voor montage even een paar flinke piepschuim blokken op de hoek en dan vast maken moet het lukken...
De lege doos weegt tussen de 150 en 180 Kg, vooral dingen die je niet verwijderde wegen ook...
Maar het kan, 4 personen die even 45 Kg of minder tillen en dan de kabels vastmaken...
Best leuk idee, een Schommel A2 maken voor de kinderen...
En als mijn, ja daar is hij weer (A2€) ooit klaar is moet ik moet ik wel van die eerste testauto met kromme niet meer betaalbaar te richten bodem af!
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Wat motor en versnellingsbak kost hangt af wat het gereden heeft en staat van onderhoud.
Laten we 200,000 km aanhouden dan moet ie wel eur 500 op kunnen leveren en versnellingsbak geen idee. Eur 200??
Laten we 200,000 km aanhouden dan moet ie wel eur 500 op kunnen leveren en versnellingsbak geen idee. Eur 200??
- NicolasVDW
@WHM, volgens de verkoper heeft de motor nog maar 100,000 km gereden. Die heeft hij naar eigen zeggen vervangen (denk niet zelf). Staat zo in het artikel.
Het moeilijkste zal zijn om iemand te vinden die zo een blok wil kopen...
Het moeilijkste zal zijn om iemand te vinden die zo een blok wil kopen...