Welke A2 zal ik aanschaffen?

Advies, tips en vragen over de aanschaf van een A2.
mark760

21 mei 2017, 19:21 0 x

Hoi Peter, ik zal de motor code opzoeken de dongle is in bestelling, weet je ook welke ios app hier het best op werkt?

Tja het radio verhaal is wat vaag, er zit een audi concerto in, echter de voorplaat is "pas gemaakt" (nouja bijna dan). Tijdens de proefrit viel op dat het geluid slecht was en dat de radio niet uitging bij het afzetten van de motor. Gister de radio er even uitgepeuterd en er is wel een aansluiten, maar zeer basic, twee io connectoren wel vaste voeding geen geschakelde voeding (raar?) er is een antenne aansluiten en deze lijkt orgineel. Dus wat rest is de oude speakers voor deuren wisselen achter twee erbij en de radio fatsoenlijk installeren.

Thanks,

Mark
Peter_Maathuis
Moderator
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

21 mei 2017, 20:10 0 x

Ik gebruik Torque lite (gratis versie) op een HTC One telefoon (Android). Dat werkt prima, alleen het brandstofverbruik kreeg ik niet goed. Deze combi toont informatie (ook foutcodes indien aanwezig) uit de motorbesturing, dus o.a. de koelvloeistoftemperatuur zoals de motor hem doorkrijgt.

Radio klinkt als een ingehobbyde Audi Concert uit een A4 of A6. Op zich zou die goed moeten kunnen werken, maar wellicht weet de auto niet dat die radio er in zit. Bij een originele radio wordt de pin-code in het instrumentenpaneel vastgelegd, zodat je na afkoppelen van de accu niet opnieuw de code hoeft in te voeren.

Elke A2 heeft 4 speakers (2 per portier). Speakers achterin monteren is wel te doen; origineel zit er een eindversterker in de ruimte onder de passagiersvoetenruimte.
A2 BBY 2003 CS - OSS
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
Johan 3L

22 mei 2017, 19:52 0 x

@Peter: is het niet zo dat er een versterker onder de voorstoelen zit, op het moment dat je bij aflevering koos voor 6 speakers. In het geval van standaard 4 speakers, zit er geen versterker.
...maar ik kan het mis hebben
Plaats reactie