Aankoop A2
[quote="Bossink"]Als je een Audi A2 wil aanschaffen zou ik het ook eens proberen via J.Eenink (ook gebruiker op dit forum) Ik heb zelf mijn A2 via hem gekocht en dit is me zeer goed bevallen. Na het opgeven van mijn wensen en budget is hij op zoek gegaan in Duitsland. Binnen no-time was het allemaal geregeld!
Kijk anders eens bij zijn advertenties op MP: http://vernieuwd.marktplaats.nl/verkopers/13591778.html[/quote]
Hij heeft idd wat mooi spul staan zeg. Lijkt me ook een kenner wat de de A2 betreft,
Kijk anders eens bij zijn advertenties op MP: http://vernieuwd.marktplaats.nl/verkopers/13591778.html[/quote]
Hij heeft idd wat mooi spul staan zeg. Lijkt me ook een kenner wat de de A2 betreft,
Een kenner is hij zeker, maar vooral perfectionist! Tijdens de proefrit hoorde hij allerlei mini rammeltjes waar ik me helemaal geen zorgen om maakte. Is bij aflevering helemaal netjes opgelost. Plus, tis ook nog eens een aardige vent. Als je nog niet enthousiast was over een a2, dan wordt je dat vanzelf na een gesprek met hem. (maarja....bij wie op dit forum is dat niet zo....
)

- floris schouten
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
yo homey
ik zag het gelijk al toen in mn a2 stapte, maar nu weet ik het echt zeker, jij bent zwaar verkocht aan de a2, en gelijk heb je
suc6 maat!
ik zag het gelijk al toen in mn a2 stapte, maar nu weet ik het echt zeker, jij bent zwaar verkocht aan de a2, en gelijk heb je

suc6 maat!
[quote="floris schouten"]yo homey
suc6 maat![/quote]
Yep, maar hij sluit ook precies aan op wat we willen en nodig hebben.
Het is alleen dat wat ik echt mooi vind net boven ons budget is, dus misschien dat we toch nog even tot na de winter wachten.
Dan heb ik ook nog de mogelijkheid om de Focus particulier te verkopen.
Oohh keuzes en dilemmas

suc6 maat![/quote]
Yep, maar hij sluit ook precies aan op wat we willen en nodig hebben.
Het is alleen dat wat ik echt mooi vind net boven ons budget is, dus misschien dat we toch nog even tot na de winter wachten.
Dan heb ik ook nog de mogelijkheid om de Focus particulier te verkopen.
Oohh keuzes en dilemmas

- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ach, in totaal hebben wij er een paar maanden over gedaan voordat wij een leuke A2 vonden, binnen het door ons gestelde budget. Want dat is gewoon belangrijk. Je kunt wel door blijven gaan als je het budget op blijft rekken.