Gezamelijk inkopen? (Werkplaats DVD)
Uit de test van de reeds in bezit zijnde Seat DVD bleek dat de USB en.of SD kaart slecht werkte, moet deze eerst aanpassen....
dus DVD en dat word voor sommige losse DVD speler/brander kopen...
Je krijgt het stuur programma wat je moet installeren en diverse mapjes met info...
De 3 DVD is meeste interesse, maar de 7 met VW, Skoda en Seat erbij is leuk als je wilt weten of in de andere merken dezelfde onderdelen zitten...
De AUA motor zit ook in de Ibiza & Polio....
Ik wacht op de prijzen incl verzenden en omdat de 7 set dus duurdere meerdere merken bevat en zowel 32 als 64 bits computers ondersteunde... en begin hetzelfde maar geen tot 2011 maar tot 2014 bevat...
Verder laten ze soms zoals bij mijn SEAT een losse lamp zien, moeiteloos vervangen.. .maar de richtingaanwijzer is meer kinderarbeid...
Wel goed om te weten dat hoe je het moet demonteren want een tandriem voor de V6 diesel.. De Audi A6 en A4 moet zoals ik begreep het front eraf, dus eerst radiateur en dan rest neusje dus flinke klus...
Vooraf weten is beter dan met half gesloopte je Au.. di naar Haarlem slepen.. en 1 week zonder zitten omdat het toch iets lastiger was...
dus DVD en dat word voor sommige losse DVD speler/brander kopen...
Je krijgt het stuur programma wat je moet installeren en diverse mapjes met info...
De 3 DVD is meeste interesse, maar de 7 met VW, Skoda en Seat erbij is leuk als je wilt weten of in de andere merken dezelfde onderdelen zitten...
De AUA motor zit ook in de Ibiza & Polio....
Ik wacht op de prijzen incl verzenden en omdat de 7 set dus duurdere meerdere merken bevat en zowel 32 als 64 bits computers ondersteunde... en begin hetzelfde maar geen tot 2011 maar tot 2014 bevat...
Verder laten ze soms zoals bij mijn SEAT een losse lamp zien, moeiteloos vervangen.. .maar de richtingaanwijzer is meer kinderarbeid...
Wel goed om te weten dat hoe je het moet demonteren want een tandriem voor de V6 diesel.. De Audi A6 en A4 moet zoals ik begreep het front eraf, dus eerst radiateur en dan rest neusje dus flinke klus...
Vooraf weten is beter dan met half gesloopte je Au.. di naar Haarlem slepen.. en 1 week zonder zitten omdat het toch iets lastiger was...
Nog geen reactie van verkoper gehad...
3 DVD = 16 Gb nodig...
7 DVD = Tenminste 32, of als erg vol 64 Gb nodig....
En ik weet dat copy maken kan maar dat de USB matig werkte en niet gevonden werd, en Bios of UEFI aanpassen lukt niet iedereen....
Win 7, Win8 (terlijk) of Win 10... Win XP en Vista kan ook nog...
Ik heb gevraagd naar de prijs van deze sets maar hoorde nog niets...
Ik overweeg de 7x te doen en dan dus de nieuwe te splitsen in wat je wilt...
Of een goed werkende USB of SD kaart lukt weet ik niet, de Seat van 2010 gaf veel overlast..!.
3 DVD = 16 Gb nodig...
7 DVD = Tenminste 32, of als erg vol 64 Gb nodig....
En ik weet dat copy maken kan maar dat de USB matig werkte en niet gevonden werd, en Bios of UEFI aanpassen lukt niet iedereen....
Win 7, Win8 (terlijk) of Win 10... Win XP en Vista kan ook nog...
Ik heb gevraagd naar de prijs van deze sets maar hoorde nog niets...
Ik overweeg de 7x te doen en dan dus de nieuwe te splitsen in wat je wilt...
Of een goed werkende USB of SD kaart lukt weet ik niet, de Seat van 2010 gaf veel overlast..!.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
beetje raar ,dvd lukt wel en op usb of sd kaart niet :-?
Ligt vermoedelijk aan het door @Dirck genoemde stuurprogramma.Inderdaad vind het ook raar klinken...
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Als ik het op DVD installeerde op de oude laptop werkte het gewoon, de copy op 2e laptop ging wel installeren maar de mappen met info dus de gezochte info kon hij niet vinden.
Win 7 & 8 geprobeerd.
Onder Linux Ubuntu 14.04 met Mint werkte het wel dus blijkbaar een Windows probleem.
Ik wil geen USB of SD kaart verkopen die niet werkt dus test liever eerst zelf...
Dit is wel een 2010 versie voor Seat dus weet niet of het nu opgelost of anders is.
Ze verkopen alleen DVD en een losse speler zou kunnen....
Bestanden omzetten zou dan moeten en dat lukt niet voor Zondag.
Ik wacht ook nog op antwoord of hij wel tijdig kan leveren...
Maar de porto, 3x DVD is gram dus kan het wel per post...
Vermoedelijk kan ik alleen de installatie en A2 info op 1 zetten dus nog makkelijker, maar ik weet ook hoe stevig je het moet verpakken want daar vliegen vaak DVD, USB of SD kaarten rond en een lege envelop, daar word niemand blij mee.
Win 7 & 8 geprobeerd.
Onder Linux Ubuntu 14.04 met Mint werkte het wel dus blijkbaar een Windows probleem.
Ik wil geen USB of SD kaart verkopen die niet werkt dus test liever eerst zelf...
Dit is wel een 2010 versie voor Seat dus weet niet of het nu opgelost of anders is.
Ze verkopen alleen DVD en een losse speler zou kunnen....
Bestanden omzetten zou dan moeten en dat lukt niet voor Zondag.
Ik wacht ook nog op antwoord of hij wel tijdig kan leveren...
Maar de porto, 3x DVD is gram dus kan het wel per post...
Vermoedelijk kan ik alleen de installatie en A2 info op 1 zetten dus nog makkelijker, maar ik weet ook hoe stevig je het moet verpakken want daar vliegen vaak DVD, USB of SD kaarten rond en een lege envelop, daar word niemand blij mee.
- Audi_gekkie
Tip van Flip, als het toch werkt op een usb-stick:
[enter link description here](https://www.aldi.nl/aldi_usb_memorystic ... 19775.html)
[enter link description here](https://www.aldi.nl/aldi_usb_memorystic ... 19775.html)
Ik kreeg antwoord;
Geen levertijd!
maar nog erger.. .de kleine Audi A2 kost al E37,75 en is dus de oude 32 bits...
De complete VAG groep E 92,75 dus nog duurder maar wel 32 + 64 bits...
Ik kan die nieuwe dus betere wel met 2 DVD doen...
Dan is de eerste de besturing met taalkeuze.
De 2e alleen Audi.
Ik ga kijken hoeveel mensen dit bedrag mogen delen en of het wel lukt.
Ik had voor mijn Seat iemand anders die goedkoper was en ik die wel vragen...
Geen levertijd!
maar nog erger.. .de kleine Audi A2 kost al E37,75 en is dus de oude 32 bits...
De complete VAG groep E 92,75 dus nog duurder maar wel 32 + 64 bits...
Ik kan die nieuwe dus betere wel met 2 DVD doen...
Dan is de eerste de besturing met taalkeuze.
De 2e alleen Audi.
Ik ga kijken hoeveel mensen dit bedrag mogen delen en of het wel lukt.
Ik had voor mijn Seat iemand anders die goedkoper was en ik die wel vragen...
- Audi_gekkie
Met wie heb jij contact Dirck? Erg duur allemaal.
Heb je hier al een naar gekeken?
[enter link description here](http://link.marktplaats.nl/m932365469)
Heb je hier al een naar gekeken?
[enter link description here](http://link.marktplaats.nl/m932365469)