Ik heb net de link van Audi.. ja maar die vertrouw ik niet helemaal dus eerst even bellen..
E25,- weg geven doen ik niet.... en als het lukt... delen door alle bovenstaande forum leden en bakken maar zonder BBQ...
Gezamelijk inkopen? (Werkplaats DVD)
- NicolasVDW
Als je een beetje rondzoekt op google vind je wel snel een versie, ik heb dit nu net gedaan en alles werkt perfect!
Stuur me een PM als je de link wilt, tenzij het hier bij mag van de moderator?
Stuur me een PM als je de link wilt, tenzij het hier bij mag van de moderator?
Stuur maar link, de eerste was te duur...
NR 2 voor 28,50 onbetrouwbaar...
En de persoon van E25,- moet ik kontroleren...
Er zitten diverse oplichters tussen dus graag vlaamse link... maar NL mag ook...
Ik heb Subaru ervaring van zowel goede DVD doorgeven als van forum leden die daar geld kwijt waren...
NR 2 voor 28,50 onbetrouwbaar...
En de persoon van E25,- moet ik kontroleren...
Er zitten diverse oplichters tussen dus graag vlaamse link... maar NL mag ook...
Ik heb Subaru ervaring van zowel goede DVD doorgeven als van forum leden die daar geld kwijt waren...
Slecht nieuws....!
Ja, de DVD set is wegens drukte dus niet op tijd!
Ik hoorde dat hij Zondag gaat bakken en maandag op post..!
Deze die het voor leuke prijs doet heeft vandaag gemaild.
Hij heeft dit als hobby erbij en geen voorraad.
Zodra ik het thuis heb hoor je hier verder, de gratis of goedkope download hoef ik niet meer, blijkt uitgepakt wel erg veel ruimte op je laptop te kosten of erg veel DVD's omdat het te groot word.
Comprimeren is dus op deze set al gedaan en dan een copie maken voor anderen is dan wel rendabel.
Ik kwam voor de Elsawin 5.1 dus nieuwste alleen Audi al op 9 DVD's en voor VW, SEAT en Skoda erbij op ruim 25 en dat gaat toch erg zwaar worden...
Dus ik wacht op volgende week en zie wel hoe ik het betaalbaar kan versprijden...
Ja, de DVD set is wegens drukte dus niet op tijd!
Ik hoorde dat hij Zondag gaat bakken en maandag op post..!
Deze die het voor leuke prijs doet heeft vandaag gemaild.
Hij heeft dit als hobby erbij en geen voorraad.
Zodra ik het thuis heb hoor je hier verder, de gratis of goedkope download hoef ik niet meer, blijkt uitgepakt wel erg veel ruimte op je laptop te kosten of erg veel DVD's omdat het te groot word.
Comprimeren is dus op deze set al gedaan en dan een copie maken voor anderen is dan wel rendabel.
Ik kwam voor de Elsawin 5.1 dus nieuwste alleen Audi al op 9 DVD's en voor VW, SEAT en Skoda erbij op ruim 25 en dat gaat toch erg zwaar worden...
Dus ik wacht op volgende week en zie wel hoe ik het betaalbaar kan versprijden...