Bedankt! Leuke tips!
Ze staat bij me voor de deur en kan het bijna niet geloven. Na 2 oude barrels en 3 jaar autoloos te zijn, ben ik dubbel blij.
Net voor we wegreden bij Jan Eenink liet hij nog even zien hoe de tankdop open moet. Goeie, ik had het nooit gevonden. En gelukkig maar, want de switch was kapot. Hij heeft het terplekke vervangen, top! Het schijnt regelmatig te gebeuren. Jullie ervaring mee? Moet ik alvast een extra setje in de auto doen? Niks zo vervelend als in nood (haast) niet kunnen tanken....
Mijn man heeft dr naar huis gereden, ivm slechte weer. Ik wen liever eerst aan de auto onder betere omstandigheden. Hij vond het een pittige en vlotte auto, ondanks de 75 pk. Met dit gewicht heb je niet veel power nodig. Hij was blij verrast. En de stoelverwarming...
Op naar veel km’s! Ik hou jullie op de hoogte.
Nette A2 gezocht, ervaring met Eenink?
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ja dat tank ontgrendelknopje wil nog wel eens kapot gaan. Maar vaak nee. Ik heb als 6 jaar a2’s En is een keer voor gekomen iig. Geniet ervan. Mocht het gebeuren onderweg kan je het rooster achter het rechterachterlicht verwijderen en kan je handmatig de tankklep openen. Sluiten is gewoon weer dichtdrukken. Je hoeft dus niet de ANWB te bellen;-)
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
- Walter
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
gefeliciteerd Amber!
een reserve in de auto leggen lijkt mij niet nodig. ik heb al drie keer meegemaakt dat het kapje eraf gaat. bij de vorige A2 was het de ook de alarm knop die boven de tankknop zit. bij mij huidige is het kanpje er ook af. zolang je het witte binnen gedeelte hebt kan je tankdop nog openen. tja misschien niet fraai maar werk wel.
En daarbij zoals hierboven aangegeven kan je ook de tankdop openen vanuit de achterklep. Dit zou ik wel eerst een keer oefenen voordat je bij het tankdstation staat. het met de hand openen gaat namelijk nogal zwaar.
een reserve in de auto leggen lijkt mij niet nodig. ik heb al drie keer meegemaakt dat het kapje eraf gaat. bij de vorige A2 was het de ook de alarm knop die boven de tankknop zit. bij mij huidige is het kanpje er ook af. zolang je het witte binnen gedeelte hebt kan je tankdop nog openen. tja misschien niet fraai maar werk wel.
En daarbij zoals hierboven aangegeven kan je ook de tankdop openen vanuit de achterklep. Dit zou ik wel eerst een keer oefenen voordat je bij het tankdstation staat. het met de hand openen gaat namelijk nogal zwaar.
nu een CS blauwe 1,4tdi met een beetje extra om over de 100pk te komen