Beste Audivrienden,
Als het allemaal klopt, rijden wij ( straks...) met deze terugtredende overheid, toch nog allemaal zorgeloos in ons eigen "alu- pensioen"
Onzin? Tuuuuurlijk, maar kijk voor de grap op autoscout, bij de laatste 2 a2's, de duurste heeft momenteel een vraagprijs van ( houdt u vast)
Pensioenpotje
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Kost wat maar dan krijg je vermoedelijk wel de laatst geproduceerde 'kale' 1.4 TDI 90pk in het geel! Het is overigens wel een sedan maar dan wel met 5 zitplaatsen. ;-) Van de terugreis kan je een mooie vakantietocht maken. Hoe is het met de jackpot @Audi_gekkie? :-D
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
Tweety is mijn jackpot. Echt een koopje voor maar €20.000!
Ook in Nederland weten ze van prijzen.
Kijk maar eens naar de duurste op gaspedaal.nl., €16.000! =))

Ook in Nederland weten ze van prijzen.
Kijk maar eens naar de duurste op gaspedaal.nl., €16.000! =))
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ja had ik ook gezien audi gekkie, in limburg volgens mij en heeft er ook nog 1 voor 14 O:-)
Die kan er waarschijnlijk gewoon geen afstand van doen maar durft het niet tegen zijn vrouw te zeggen.
Die kan er waarschijnlijk gewoon geen afstand van doen maar durft het niet tegen zijn vrouw te zeggen.