Nadat ik mijn FSI verkocht had aan een liefhebber in het hoge noorden was ik tot gisteren A2 loos.
Maandagavond zat ik op Autoblog het Artikel te lezen of Audi wel of geen nieuwe A2 gaat maken. De volgende stap was kijken wat er te koop was voor welk geld. Best wat aanbod met vaak hoge kilometerstanden.
Een A2 viel op, de A2 in Color Storm blauw met 123.000 kilometer en complete onderhoudshistorie in Brabant.
Dinsdagochtend de verkoper gebeld en de auto s middags met de autoambulance opgehaald.
Het mooie was dat hij vertelde dat het een speciale uitvoering was. Moet je maar eens googelen op A2 Storm. Hij dacht dat de A2 stormschade had gehad omdat het dak zwart was. Bleek niet zo te zijn dus

Er zitten wel wat puntje van aandacht aan de A2.
Zo heeft de voorbumper wat lakschade op de hoek, werkt de display van de airco unit zo nu en dan niet, ziet de lichtschakelaar er niet uit, moeten de velgen netjes gemaakt worden en moeten er 2 nieuwe voorbanden op.
Rijden doet de A2 heel erg leuk. 110 pk op 9xx kilo maakt het een vlotte auto. In vergelijking met mijn vorige A2 is deze een stuk comfortabeler. De vorige had een Bilstein set met H&R veren. Deze is en blijft op z’n standaard veren en velgenset.
Voorlopig genoeg te doen aan de A2.