Ondanks de beperkte opkomst kan ik toch concluderen dat het weer een geslaagde dag was! De meesten onder jullie waren ruim voor sluitingstijd weer vertrokken dus we kunnen onze belofte naar ASK nog steeds waarmaken dat alles wat naar binnen gaat ook weer (rijdend) vertrekt Ook leuk dat 2 nieuwe forumleden, die beiden in de buurt wonen, even langs kwamen om kennis te maken.
Zelf had ik niet zoveel te doen, anders dan een beschadigd deurpaneel te vervangen en een regensensor te installeren. De laatste heb ik niet kunnen afronden, maar dat doe ik thuis bij goed weer wel op de oprit. Gekocht in de webshop van cum-cartec, benieuwd hoe dit werkt.
De volgende sleutelmeeting staat, zoals eerder genoemd, gepland voor de laatste zondag van maart 2025. We zullen dit snel aankondigen, hopelijk kunnen we dan nog meer enthousiaste A2 rijders ontvangen.
Tot volgend jaar!
Sleutelmeeting 27 oktober 2024
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16