Sleutelmeeting 6 april 2025
- toutdroit
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Erg veel sterkte en, als alles voorbij is, dan kan je weer springen, heusPeter_Maathuis schreef: ↑18 mar 2025, 22:18Wegens heuptransplantatie op 25 maart (maanden eerder dan verwacht) kan en mag ik op 6 april (nog) niet autorijden en moet ik me helaas afmelden.

In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Bedankt mannen! We gaan het meemaken - ik ben heel benieuwd wanneer ik weer wat kan (met name auto rijden; springen is ook leuk maar minder dringend) 

- Peter_Maathuis
- Moderator
Er zijn voldoende inschrijvingen (lees: betalingen) ontvangen om de meeting door te laten gaan, dus daar hoeft niemand over in te zitten.
@MWE Dank, operatie prima verlopen, geen enkele pijnstiller nodig gehad, loop al weer bijna zonder stokken
Mag alleen nog paar weken niet autorijden.
Ik probeer de wielen via mijn dochter en Hans Jan toch de 6e in Hilversum te krijgen.
@MWE Dank, operatie prima verlopen, geen enkele pijnstiller nodig gehad, loop al weer bijna zonder stokken

Ik probeer de wielen via mijn dochter en Hans Jan toch de 6e in Hilversum te krijgen.
-
- Audi A2 clublid
Goed om te horen, had je graag gezien in Hilversum... Bedankt alvast voor je poging wielen op locatie te krijgenPeter_Maathuis schreef: ↑29 mar 2025, 18:50Er zijn voldoende inschrijvingen (lees: betalingen) ontvangen om de meeting door te laten gaan, dus daar hoeft niemand over in te zitten.
@MWE Dank, operatie prima verlopen, geen enkele pijnstiller nodig gehad, loop al weer bijna zonder stokkenMag alleen nog paar weken niet autorijden.