Fotograaf gezocht voor de meeting
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
A.s zaterdag is het zover, de meeting waar door veel A2 liefhebbers al naar uitgekeken wordt. Ik ben nog op zoek naar 1 of meerdere fotografen. Ook iemand die kan filmen. Ik weet trouwens niet of een filmpje hier op het forum geplaatst kan worden ?? Anders op You Tube wel. Nu weet ik wel dat bijna iedereen een fototoestel mee zal nemen, maar ik zoek iemand die fotografie ook als hobby heeft, met een goed toestel. Meldt je effe aan. bvd Eric
Goed idee Eric, ik wil wel fotograferen. Heb redelijk professioneel materiaal en ben redelijk ervaren.
(Sony DSLR-A700 i.c.m. Carl Zeiss 16-80mm, Minolta 80-200 "Beer can" en Sigma 17-70mm objectieven, Benro Tripod met Manfrotto 3D-kop voor de kenners
)
(Sony DSLR-A700 i.c.m. Carl Zeiss 16-80mm, Minolta 80-200 "Beer can" en Sigma 17-70mm objectieven, Benro Tripod met Manfrotto 3D-kop voor de kenners

[quote="Ben_3L"]Goed idee Eric, ik wil wel fotograferen. Heb redelijk professioneel materiaal en ben redelijk ervaren.
)[/quote]Klinkt goed! Dus eigenlijk had je Benro_3L moeten heten! :mrgreen:

- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Het gaat om de privacy, er zijn personen die niet willen dat hun kenteken op internet verschijnt. Ze beseffen schijnbaar niet,het feit dat als je een uur in een binnenstad rijdt je auto minimaal 7 keer door een of andere camera gedecteerd is, so what privacy !!