Mijn kofferbakverkoop 23-6-2012
weerstand voor de ventilator... is dat voor de airco problemen met betrekking tot het niet kunnen kiezen van een klepstand?
versterker voor achterspeakers?
werkt dit om speakers achterin te bouwen? zag namelijk dat onze ColourStorm enkel is uitgevoerd met speakers voorin?
versterker voor achterspeakers?
werkt dit om speakers achterin te bouwen? zag namelijk dat onze ColourStorm enkel is uitgevoerd met speakers voorin?
[quote="Woco"]versterker voor achterspeakers?
werkt dit om speakers achterin te bouwen?[/quote]Ja, maar vergis je niet in de hoeveelheid werk die het kost om draden naar de speakers te trekken. Er staat op het forum een verslag van iemand die er een paar dagen mee bezig is geweest...
werkt dit om speakers achterin te bouwen?[/quote]Ja, maar vergis je niet in de hoeveelheid werk die het kost om draden naar de speakers te trekken. Er staat op het forum een verslag van iemand die er een paar dagen mee bezig is geweest...
Mijn kofferbakverkoop:
- kentekenverlichting, inwendig gedeelte (dus niet de glaasjes op onderstaande foto). Zie thread
- spiegelglazen standaard linksgestuurd, niet verwarmd, beide zijden
- kentekenplaathouderforumreclamestickers :mrgreen: (zelf te plakken, ik breng een fles spiritus en keukenrol mee om te ontvetten)
- blinde afdekplaat radioschacht in de extra brede Audi-maat. Mét Audi-logo :mrgreen:
- standaard koepeltje waarin handrem en aansteker zitten, over van inbouw opbergvak. Voorzien van gat voor extra aansteker/stopcontact 12V. Indien belangstelling kan ik zorgen voor een passend stopcontact erbij (ca. 5,- extra). Kleur donkergrijs. Links op bijgaande foto te zien.
- Afdekplaatje (zichtwerk) bekerhouder in beige met icoontje, nette staat. De rest van de bekerhouder komt pas beschikbaar als ik mijn defecte eindelijk eens omgewisseld/gerepareerd heb.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Effe wat tekst en uitleg voor wat betreft de carboot-sale (kofferbakverkoop)
Jullie krijgen bij binnenkomst volgende week een A4tje :lol: waarop wat gegevens staan vermeld omtrent rijder, auto. Hierop is ook plaats om zelf op te schrijven wat jullie in de verkoop hebben, uiteraard alleen spullen wat betrekking heeft tot de A2. Graag dit A4tje achter de voorruit te leggen, dan is voor iedereen duidelijk wat betreffende rijder event. aan te bieden heeft.
Jullie krijgen bij binnenkomst volgende week een A4tje :lol: waarop wat gegevens staan vermeld omtrent rijder, auto. Hierop is ook plaats om zelf op te schrijven wat jullie in de verkoop hebben, uiteraard alleen spullen wat betrekking heeft tot de A2. Graag dit A4tje achter de voorruit te leggen, dan is voor iedereen duidelijk wat betreffende rijder event. aan te bieden heeft.
Ik breng een hid-xenon kit mee, heeft in mijn auto gezeten maar ligt nu al lang in de garage. Voor mij gaf het gewoon teveel licht. Kleur van het licht is 6000K (echt wit zonder blauwe schijn) Kit is volledig : lampen H7, balasten en de bedrading. Allemaal plug & play.
Verder heb ik ook nog wat spiegels liggen (geen verwarmde)
Een richtingaanwijzer hendel zonder cruise control.
En als laatse een afdekkapje voor de handrem zonder verlenging (zwart)
Alles mag weg voor een prikje anders slingert het hier toch maar rond
Verder heb ik ook nog wat spiegels liggen (geen verwarmde)
Een richtingaanwijzer hendel zonder cruise control.
En als laatse een afdekkapje voor de handrem zonder verlenging (zwart)
Alles mag weg voor een prikje anders slingert het hier toch maar rond

- Koplamp, rechts.
Lichte steenslag. Voorzien van ontluchtingsgaatje om condensatie aan de binnenkant te voorkomen. Houders in goede staat (niet afgebroken zoals je vaak ziet). Een paar clipjes die het lens"glas" en de behuizing zelf aan elkaar houden zijn afgebroken toen ik deze verbinding met kit dichtte (tegen vocht). Na kitten zijn deze toch praktisch overbodig.
- Mattenset, zwart, velours
Originele vierdelige mattenset voor de A2. Origineel Audi, dus ook mét nopjes op de achterste twee matten om een Spacefloorbox op te kunnen klikken. Bijrijdersmat vóór en matten achter zijn zo goed als nieuw, de bestuurdersmat heeft een "vouwtje" waar je hak normaliter rust. Geen beschadigingen.
Als iemand nog een opbergvakje heeft voor onder de radio vanwege bijvoorbeeld een conversie naar dubbelDIN navigatie, hoor ik het graag!
Lichte steenslag. Voorzien van ontluchtingsgaatje om condensatie aan de binnenkant te voorkomen. Houders in goede staat (niet afgebroken zoals je vaak ziet). Een paar clipjes die het lens"glas" en de behuizing zelf aan elkaar houden zijn afgebroken toen ik deze verbinding met kit dichtte (tegen vocht). Na kitten zijn deze toch praktisch overbodig.
- Mattenset, zwart, velours
Originele vierdelige mattenset voor de A2. Origineel Audi, dus ook mét nopjes op de achterste twee matten om een Spacefloorbox op te kunnen klikken. Bijrijdersmat vóór en matten achter zijn zo goed als nieuw, de bestuurdersmat heeft een "vouwtje" waar je hak normaliter rust. Geen beschadigingen.
Als iemand nog een opbergvakje heeft voor onder de radio vanwege bijvoorbeeld een conversie naar dubbelDIN navigatie, hoor ik het graag!