3e Audi a2 meeting in Reuver
Beste a2 liefhebbers,
Heb zojuist Eric (chipsoer)gepolst omtrent de volgende a2 meeting en wat hem betreft is het oke, om de volgende meeting weer in Reuver te organiseren.
Het idee is weer de 3e week van Juni dd 15 juni 2013
Hoor graag van jullie of we het hiermee eens kunnen zijn.
Een suggestie van een ander forum lid, is het onderstaande
Of wat natuurlijk ook kan,een andere regio/provincie maar dan zal het niet georganiseerd gaan worden door Chipsoer.
Dus ik zou het leuk vinden om het in.............te houden en ik organiseer het met..........
Heb zojuist Eric (chipsoer)gepolst omtrent de volgende a2 meeting en wat hem betreft is het oke, om de volgende meeting weer in Reuver te organiseren.
Het idee is weer de 3e week van Juni dd 15 juni 2013
Hoor graag van jullie of we het hiermee eens kunnen zijn.
Of wat natuurlijk ook kan,een andere regio/provincie maar dan zal het niet georganiseerd gaan worden door Chipsoer.
Dus ik zou het leuk vinden om het in.............te houden en ik organiseer het met..........
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ja, heb er een nachtje overgeslapen en wil het wel weer in Reuver organiseren, heb daar ook wel weer enkele ideeën over. de 3e zaterdag van Juni zal dan 15 Juni zijn. Mochten jullie het daar mee eens zijn hoor ik het wel, ik zal me dan in elk geval meer gaan toeleggen op het programma, dan het aantrekken van deelnemers, A2 liefhebbers die gisteren daar geweest zijn kunnen beamen dat de locatie top is. Ik wil dan wel uiterlijk laatst Juli weten of ik het daar van jullie mag organiseren. dit ivm verlof aanvraag op mijn werk.
[quote="chipsoer"]Ja, heb er een nachtje overgeslapen en wil het wel weer in Reuver organiseren, heb daar ook wel weer enkele ideeën over. de 3e zaterdag van Juni zal dan 15 Juni zijn. Mochten jullie het daar mee eens zijn hoor ik het wel, ik zal me dan in elk geval meer gaan toeleggen op het programma, dan het aantrekken van deelnemers, A2 liefhebbers die gisteren daar geweest zijn kunnen beamen dat de locatie top is. Ik wil dan wel uiterlijk laatst Juli weten of ik het daar van jullie mag organiseren. dit ivm verlof aanvraag op mijn werk.[/quote]
Van mij krijg je de zegen
Sjors
Van mij krijg je de zegen

Sjors
- joris1980
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Vind t een goed idee :idea: Is idd mooie locatie met veel potentie.
Onze zegen heb je ook
Joris & Jolanda
Ps, als er een kleine bijdrage aan verbonden is, geen probleem (zon gaat immers voor niets op)
Onze zegen heb je ook

Joris & Jolanda
Ps, als er een kleine bijdrage aan verbonden is, geen probleem (zon gaat immers voor niets op)
Ja hoor, Reuver is goed bevallen.
Liefst met een toertocht door het Limburgse land.
Zoals Joris en Jolanda al opmerkten: voor niks gaat de zon op. Als er een kleine bijdrage is gewenst heb ik daar geen enkele moeite mee.
groet
Audietje
Liefst met een toertocht door het Limburgse land.
Zoals Joris en Jolanda al opmerkten: voor niks gaat de zon op. Als er een kleine bijdrage is gewenst heb ik daar geen enkele moeite mee.
groet
Audietje
- Smarty707
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Je verlofbriefje is bij deze ondertekend. :lol:
Voor de volgende meeting is een kleine bijdrage voor de organisatie ook naar mijn mening wel op zijn plaats.
Groetjes
Smarty707
PS: Wel een bedanktje naar de weergoden voor het weer van gisteren, in vergelijking met vandaag.
Voor de volgende meeting is een kleine bijdrage voor de organisatie ook naar mijn mening wel op zijn plaats.
Groetjes
Smarty707
PS: Wel een bedanktje naar de weergoden voor het weer van gisteren, in vergelijking met vandaag.
Leder interieur, RNSE, komfortblinker, 6 gearbox,
Ik ben het er nu ook al mee eens!
Goede, mooie locatie/omgeving. Niets mis mee.
Dien je verlofverzoek alvast maar in, Eric! 8-)
En tijd zat om de weergoden weer goed gestemd te krijgen ... net als gisteren!
En ja, een bijdrage in te maken kosten lijkt me vanzelfsprekend!!!!!
Wim
Goede, mooie locatie/omgeving. Niets mis mee.
Dien je verlofverzoek alvast maar in, Eric! 8-)
En tijd zat om de weergoden weer goed gestemd te krijgen ... net als gisteren!
En ja, een bijdrage in te maken kosten lijkt me vanzelfsprekend!!!!!
Wim
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Datum is voor mij OK.
Plaats voor mij ook, kan me wel voorstellen dat het voor de Noorderlingen
wel erg ver weg is. Wellicht een stimulans voor iemand uit het noorden om iets te
organiseren?
Bijdrage lijkt me niet meer dan redelijk, gezien de moeite en tijd die het kost om
te organiseren.
Het zou mijn voorkeur hebben om het met 2 personen te organiseren, Chipsoer
geeft dit al een beetje aan.
Je kunt dan backup voor elkaar zijn, en de taken onderling verdelen. Mocht er
een op de dag onverhoopt verhinderd zijn, dan kan de ander waarnemen.
mvg Peter_Audi_A2
Plaats voor mij ook, kan me wel voorstellen dat het voor de Noorderlingen
wel erg ver weg is. Wellicht een stimulans voor iemand uit het noorden om iets te
organiseren?

Bijdrage lijkt me niet meer dan redelijk, gezien de moeite en tijd die het kost om
te organiseren.
Het zou mijn voorkeur hebben om het met 2 personen te organiseren, Chipsoer
geeft dit al een beetje aan.
Je kunt dan backup voor elkaar zijn, en de taken onderling verdelen. Mocht er
een op de dag onverhoopt verhinderd zijn, dan kan de ander waarnemen.
mvg Peter_Audi_A2
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

Een andere regio/provincie maar dan zal het niet georganiseerd gaan worden door Chipsoer.
grt Rens
Een andere regio/provincie maar dan zal het niet georganiseerd gaan worden door Chipsoer.
grt Rens