3e Audi a2 meeting in Reuver

Meetings en Evenementen
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

26 jun 2012, 02:14 0 x

[quote="Peter_Audi_A2"]Datum is voor mij OK.

Plaats voor mij ook, kan me wel voorstellen dat het voor de Noorderlingen
wel erg ver weg is. Wellicht een stimulans voor iemand uit het noorden om iets te
organiseren? ;)

Bijdrage lijkt me niet meer dan redelijk, gezien de moeite en tijd die het kost om
te organiseren.

Het zou mijn voorkeur hebben om het met 2 personen te organiseren, Chipsoer
geeft dit al een beetje aan.
Je kunt dan backup voor elkaar zijn, en de taken onderling verdelen. Mocht er
een op de dag onverhoopt verhinderd zijn, dan kan de ander waarnemen.

mvg Peter_Audi_A2[/quote]

Een event. bijdrage zal bestaan uit onkosten die er kunnen ontstaan. Als je iets goed wilt organiseren zijn er vaak kosten aan gebonden, een voorbeeld hiervan zijn de badges, ik heb ze van een vriend van mij die werkzaam is in die branche, (met pijn en moeite het 2e doosje ook gratis gekregen). Je kunt ook iedereen een stuk schildersplakband geven en een zwarte stift in de handen duwen om je naam erop te schrijven, ik denk dat dit een duidelijk voorbeeld is. De enige kosten die ik gemaakt heb is het prijzenpakket €5,00 totaal.
Ook voor de event. 2e editie Reuver heb ik al plannen in mijn hoofd en zoals het nu uitziet zal dit ook niet veel kosten. Het enige wat vaststaat als ik de meeting mag organiseren is dat we het aanvangstijdstip een heel stuk naar voren halen. Moeite en tijd moet je niet gaan betalen. Ik heb het organiseren met plezier gedaan, het enigste is wel wat waardering te krijgen en die heb ik ook ruimschoots gekregen.

P.s bewaar svp de badges voor de volgende meeting, leg ze bijv. in het dashboardkastje.
audietje

26 jun 2012, 10:30 0 x

Reuver is uitstekend maar ergens in het noorden van Nederland is ook oké ! En dan zou een "noorderling" als organisator moeten optreden (Kan in de leer bij Chipsoer)
zie mijn eerdere berichtje (onderstaand.
groet
audietje

Hallo chipsoer,
Goed idee om alvast voor meeting volgend jaar te inventariseren.
De 1e keer waren we centraal in Nederland, Gisteren in het zuiden des lands. Volgend jaar wat noordelijker stel ik voor en dan een wat langere toertocht met z'n allen en wat korter stilstaan. Ik heb gisteren ook genoten van het in colonne rijden naar Reuver toe.
3e weekend in juni lijkt me goed plan.
Ben benieuwd naar verdere reacties op je oproep.
groet
audietje[/size]
Plaats reactie