http://www.audi-a2.nl/portal.php hier kijk ik dus al die tijd op (klik steeds op het audi logo links bovenin) maar daar kwam dus maar niets over de meeting op te staan, ik dacht dat ik hier al de nwe berichten zou zien.
echter ik moet dus deze hebben http://www.audi-a2.nl/newposts.html .......
hier staat ook het draadje over de meeting tussen...
vreemd ? of snap ik het niet?
ik had mijn relaas dus in het draadje ¨dagindeling a2 meeting¨ geschreven omdat ik dacht dat niemand iets schreef...
dus bij deze;
de meeting is geweest.
was een hele leuke dag en weer een hoop leden ontmoet.
leuk om de gezichten achter een nickname te zien.
soms heb je een heel ander beeld bij iemand en dan blijkt het een totaal ander persoon dan je dacht.
alleen daarvoor is een meeting al leuk!
pocoloco, heeft erg zijn best gedaan en zijn collega´s zijn ook de hele dag in touw geweest met sleutelen aan joris en hans jan zijn auto en het spuiten van poco zijn A2 (ik vroeg nog of hij hem voor een meiertje roze wilde spuiten ipv rood! :mrgreen: )
en dan de dames voor de koffie, koekjes, broodjes, fris en snoepjes natuurlijk niet vergeten, er werd goed voor ons gezorgd, dames bedankt !
paladore was lekker aan het polijsten, poetsen en kleien... en liet zien wat wel en niet te doen om je lak er goed uit te laten zien. goeie demo ! en ik weet zeker dat je een hoop mensen een boel hebt geleerd want het blijkt maar weer dat een lak mooi maken en onderhouden ook een vak is en jij verstaat je vak goed!!
en ikzelf heb een aantal auto´s uitgelezen, basis afstelling v.d. gasklep gedaan, software update gedaan, en div storingen gewist bij allerlei auto´s.
was voor een paar man spannend om te zien of er wat mis was maar het was meestal loos alarm.
opvallend was dat bij de meeste auto´s er storingen m.b.t. de achter deur sloten en stelmotoren van de airco in stonden, dit is echter geen probleem en kun je mee doorrijden tot je merkt dat de deur niet meer open wil van binnen of buiten dan moet het slot vervangen worden.
er was wel een FSI met een nox sensor probleem en die heeft nog wat aandacht nodig maar dat komt ook goed.
weer een paar leuke en mooie exemplaren gezien van de A2, diverse kleuren, velgen, motoren en uitvoeringen. erg leuk, zoveel variatie zie je toch niet elke dag.
pocoloco bedankt !!!