Meeting 22 april 2018: vragen, opmerkingen, en verder geklets
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dat is zuur @chipsoer, ze hadden er letterlijk schijt aan
De onze zit er ook onder. Zal een verrassing zijn of ik morgen ook toonbaar op pad kan.

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- rolf
Pokke vogels! (gelukkig zijn het maar vogels en geen vliegende olifantjes
)
Veel plezier morgen allemaal, was voor mij net efffe te ver rijden.....

Veel plezier morgen allemaal, was voor mij net efffe te ver rijden.....

- Bijlagen
-
- Joop.jpg (205.32 KiB) 4928 keer bekeken
- HansJan
- Moderator
Zo, hij staat er als de welbekende glimmende keutel bij, nu maar hopen dat de vogels en bloesem voorlopig even wegblijven.
Voor de finishing touch, vanochtend een minor pimp bij de Audi dealer meegenomen:

Voor de finishing touch, vanochtend een minor pimp bij de Audi dealer meegenomen:
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- AlexA2
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Ik weet dat het erg laat dag is maar vroeg me af of het mogelijk is om in de middag aan te sluiten.
Heb in de ochtend wat familie verplichtingen maar kom na de tour graag nog even lang om iedereen te ontmoeten.
Heb in de ochtend wat familie verplichtingen maar kom na de tour graag nog even lang om iedereen te ontmoeten.
- HansJan
- Moderator
Iedereen in opperste stemming, auto's gepoetst, banden op spanning?
Het bestuur van A2CN is er klaar voor!
Tot morgen!

Het bestuur van A2CN is er klaar voor!

Tot morgen!

- iKnijff
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Goedemorgen,
Vanmorgen werd ik helaas beroerd wakker, dus hoe graag ik er ook bij wil zijn, ik moet helaas thuis blijven. Ik vind het oprecht ontzettend jammer dat ik jullie en jullie A2's niet kan ontmoeten.
Het wordt vast een memorabele dag, veel plezier!
Jelle
Vanmorgen werd ik helaas beroerd wakker, dus hoe graag ik er ook bij wil zijn, ik moet helaas thuis blijven. Ik vind het oprecht ontzettend jammer dat ik jullie en jullie A2's niet kan ontmoeten.
Jelle
Wat jammer! Beterschap.iKnijff schreef: ↑22 apr 2018, 08:58Goedemorgen,
Jelle