Beste allemaal,
Ondanks de beperkte opkomst was het meer dan een geslaagde dag! Zo zie je maar dat je niet veel nodig hebt om er wat moois van te maken. Leuk om nieuwe gezichten te zien en te leren kennen, leuke gesprekken gevoerd. Allemaal dank voor de opkomst!
Onderweg heb ik getracht wat plaatjes te schieten. De jonge navigator kon op de bijrijdersplek maar net boven het dashboard uitkijken, dus moest ik het hebben van de snelle momenten. Niet altijd met een even scherp resultaat, maar ik hoop wel dat de impressie voldoende is. Ben ook benieuwd naar het materiaal dat andere leden onderweg geschoten hebben!
Toertocht 31 augustus 2019: Vragen, opmerkingen en verder geklets
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- trebbor77
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Goedemorgen,
Erg geslaagde dag gisteren. Heerlijk weer, mooie route en leuk om met iedereen een beetje kennis te maken! Hieronder de foto's die ik heb....
Organisatie bedankt!
Erg geslaagde dag gisteren. Heerlijk weer, mooie route en leuk om met iedereen een beetje kennis te maken! Hieronder de foto's die ik heb....
Organisatie bedankt!
- bart.de-waard
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Bedankt voor de leuke dag en de foto’s.
Hierbij mijn enkele foto.
Hierbij mijn enkele foto.
- Bijlagen
-
- E43301CF-2CF2-45DF-959B-BD511A8C0CDD.jpeg (11.76 MiB) 4614 keer bekeken
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Excuus aan alle 11 aanwezige... ik had mijn Duitse Dashboard op Japans staan en voor de pauze in 1e deel reden we 1:15 tot 1:24, ik ben vergeten het laten zien!
Sorry, maar hier is de oplossing:
viewtopic.php?f=17&t=8616&p=80069#p80069
Sorry, maar hier is de oplossing:
viewtopic.php?f=17&t=8616&p=80069#p80069
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
We zoeken nog iemand die Elf Stedentocht in Friesland wil organiseren!
Omdat zoals je op de foto kan zien ook Belgen en Duitsers kunnen komen graag niet de volle 200 Km graag... maar rond de Friesche meren een tocht uitzetten en prik maar datum!
Dus J M Koole Tochtje, er zitten voldoende leden en een meeting met na afloop ergens BBQ of zo?
Omdat zoals je op de foto kan zien ook Belgen en Duitsers kunnen komen graag niet de volle 200 Km graag... maar rond de Friesche meren een tocht uitzetten en prik maar datum!
Dus J M Koole Tochtje, er zitten voldoende leden en een meeting met na afloop ergens BBQ of zo?
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?