Meeting audi A2 Forum 2014
- Audi_gekkie
Komt er óók een boycot op zwarte A2-tjes?
Of vinden de rijders met een kleurige A2 dit geen discriminatie? :mrgreen:
Of vinden de rijders met een kleurige A2 dit geen discriminatie? :mrgreen:
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Audi-gekkie"]Komt er óók een boycot op zwarte A2-tjes?
Of vinden de rijders met een kleurige A2 dit geen discriminatie? :mrgreen:[/quote]
Maak je niet druk. Nu heb je de kans om op te vallen tussen de eenheidsworsten :lol:
@pocoloco: wat groei de lijst hard ineens! Wordt het toch nog gezellig
Of vinden de rijders met een kleurige A2 dit geen discriminatie? :mrgreen:[/quote]
Maak je niet druk. Nu heb je de kans om op te vallen tussen de eenheidsworsten :lol:
@pocoloco: wat groei de lijst hard ineens! Wordt het toch nog gezellig

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Euh, wat is de update? :roll:
Ik zie overigens nog maar 5 deelnemers? En @Johan_3L en @Dropje zie ik nog niet op de lijst?
Ik zie overigens nog maar 5 deelnemers? En @Johan_3L en @Dropje zie ik nog niet op de lijst?
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
[quote="pocoloco"]actie van Chipsoer , de andere hebben zich nog niet aangemeld .
En gekkie durft waarschijnlijk niet zover te rijden
Het duurt nog lang tot het 30 mei is HansJan
Maar vol is vol :mrgreen:[/quote]
Als Audie-gekkie verstek laat gaan dan zou hij zijn alias geen eer aandoen :lol:
En gekkie durft waarschijnlijk niet zover te rijden

Het duurt nog lang tot het 30 mei is HansJan
Maar vol is vol :mrgreen:[/quote]
Als Audie-gekkie verstek laat gaan dan zou hij zijn alias geen eer aandoen :lol: