Meeting 2015
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik stel voor weer 29 of 30 mei. Exact een jaar na dato en wat bij betreft een prima moment alhoewel er vorig jaar afzeggingen waren vanwege andere activiteiten in het hemelvaartsweekend.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
Ja heel graag lijkt mij ook heel leuk!
Maar ik stel wel eventueel mijn auto beschikbaar om Nieuwe FSD met Mad verlaging (max 25 MM) set veren (met levenslange garantie) daar laten monteren.
grt,
Rolf
almere
:-h
Maar ik stel wel eventueel mijn auto beschikbaar om Nieuwe FSD met Mad verlaging (max 25 MM) set veren (met levenslange garantie) daar laten monteren.
grt,
Rolf
almere
:-h
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
- jos_br
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Ik wil graag de deuren eens open zetten voor een meeting, dit doen we vaker. Sleutelen op zo'n dag zie ik niet zitten, ik weet nu niet of de bruggen vrij zijn en bij complcaties zijn de rapen gaar, je kunt nergens onderdelen krijgen op zondag. Een toerrit is leuk, een auto de brug op om uitleg te geven is ook mogelijk, dit is hoe een meeting er bij ons aan toe gaat. Voor de inwendige mens is ook het een en ander te regelen, meestal door de club die de organisatie op zich neemt. Kom in ieder geval maar met suggesties!
Jos.
Jos.
JBAutoservice BV
- HansJan
- Moderator
Dus als ik je goed begrijp stel je de ruimte ter beschikking maar moet de 'club' de rest regelen?
In dat geval hebben we een uitdaging omdat er geen officiële A2 club in NL bestaat en daarmee ook geen feestcommissie. Maar dat wil niet zeggen dat organisatie daarmee onmogelijk wordt.
Verder ga ik er vanuit dat het alleen op zondag mogelijk is vanwege de bedrijvigheid op de andere dagen?
Als je al eerder meetings hebt ontvangen kan je dan iets vertellen over de dagindelingen die toen zijn gehanteerd? De vorige meeting was van 10:00 - 16:00 en had een dagvullend programma.
In dat geval hebben we een uitdaging omdat er geen officiële A2 club in NL bestaat en daarmee ook geen feestcommissie. Maar dat wil niet zeggen dat organisatie daarmee onmogelijk wordt.
Verder ga ik er vanuit dat het alleen op zondag mogelijk is vanwege de bedrijvigheid op de andere dagen?
Als je al eerder meetings hebt ontvangen kan je dan iets vertellen over de dagindelingen die toen zijn gehanteerd? De vorige meeting was van 10:00 - 16:00 en had een dagvullend programma.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- jos_br
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Ik zet inderdaad "de deuren open", dit alleen al wordt door clubs altijd zeer gewaardeert. Ik heb nog nooit wat geregeld omtrent een meeting behalve dat ervoor gezorgt wordt dat de werkplaats schoon en opgeruimd is, én ik ervoor zorg dat er koffie met cake is. Ik wist niet dat deze site niet een officiële club is, zodoende mijn reactie hier. We zijn 6 dgn open, alleen de zondag blijft dan over.......
Jos.
Jos.
JBAutoservice BV
- Audi_gekkie
Ik waardeer het aanbod van Jos erg, maar vind het jammer dat er niet gesleuteld kan worden.
Sommige bezoekende A2-rijders durven een bepaalde klus alleen aan als ze hebben meegekeken bij de ander of ze laten de klus uitvoeren op de meeting.
Jos heeft zeker een punt dat als er problemen ontstaan je op zondag niet aan onderdelen kunt komen. Dit wil je inderdaad niet meemaken.
Het voordeel om bij Jos een meeting te houden is dat zij veel inhoudelijke kennis hebben van de A2 en daarmee bedoel ik vooral de 3L.
Jos ben jij bij zo'n meeting alleen op de zaak of zijn er ook moneurs aanwezig?
Misschien kan @Peter in de loop van volgende week een poll openen of er animo is om de meeting bij Jos te houden?
Sommige bezoekende A2-rijders durven een bepaalde klus alleen aan als ze hebben meegekeken bij de ander of ze laten de klus uitvoeren op de meeting.
Jos heeft zeker een punt dat als er problemen ontstaan je op zondag niet aan onderdelen kunt komen. Dit wil je inderdaad niet meemaken.
Het voordeel om bij Jos een meeting te houden is dat zij veel inhoudelijke kennis hebben van de A2 en daarmee bedoel ik vooral de 3L.
Jos ben jij bij zo'n meeting alleen op de zaak of zijn er ook moneurs aanwezig?
Misschien kan @Peter in de loop van volgende week een poll openen of er animo is om de meeting bij Jos te houden?
Lijkt me erg leuk om de mensen achter de a2's te zien. Maar vaak moeilijk te plannen ivm dat ik mn kleine meid om het weekend heb. En daarna nog de andere meetings of dat ik moet werken. Zodra er een datum bekent is ga ik kijken of het in de planning past.