Meeting Audi A2 Forum - 31 mei 2015
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
We hebben inmiddels nieuwe inschrijvingen en daarmee de 20 (!) al gehaald. Heel gaaf en het wordt daarmee heel gezellig! :-D
Niet te vergeten dat @koop9 zpjuist heeft bevestigd dat hij dit jaar ook weer van de partij is, dus we hebben veel technische kennis in huis deze meeting! Top.
Edit: het zijn er al 21, paladore stond nog niet op de lijst! ~X(
Niet te vergeten dat @koop9 zpjuist heeft bevestigd dat hij dit jaar ook weer van de partij is, dus we hebben veel technische kennis in huis deze meeting! Top.
Edit: het zijn er al 21, paladore stond nog niet op de lijst! ~X(
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Als iemand nog onderdelen van de dealer nodig heeft, meld het me even per prive bericht dan kan ik ze op de meeting voor je meenemen.
Op alle delen zit iets korting tot max 20 procent, meer krijg ik ook niet van mijn baas ivm belastingdienst (verkapt loon...)
Op alle delen zit iets korting tot max 20 procent, meer krijg ik ook niet van mijn baas ivm belastingdienst (verkapt loon...)
- HansJan
- Moderator
Helemaal TOP Koop!</blockquote><blockquote class="Quote" rel="koop9">Als iemand nog onderdelen van de dealer nodig heeft...
We zien je dan graag op de meeting! :-D
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- joris1980
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Hoi A2-fans,
Helaas kan ik/we er niet bij zijn op 31 mei
(
We zijn dan onderweg naar Frankrijk, Alp D'Huez. Mn vriendin en haar zus gaan lopen voor KWF Kankerbestrijding. Ze hebben afgelopen jaar €5000 ingezameld & dit zonder zakelijke sponsors! ^
^
Dus geen a2-meeting voor ons dit jaar, maar bezig voor een goed doel.
Heel veel plezier alvast de 31e!
Helaas kan ik/we er niet bij zijn op 31 mei

We zijn dan onderweg naar Frankrijk, Alp D'Huez. Mn vriendin en haar zus gaan lopen voor KWF Kankerbestrijding. Ze hebben afgelopen jaar €5000 ingezameld & dit zonder zakelijke sponsors! ^

Dus geen a2-meeting voor ons dit jaar, maar bezig voor een goed doel.
Heel veel plezier alvast de 31e!
- HansJan
- Moderator
@joris1980: een meer dan valide reden om er dit jaar niet bij te zijn. Namens alle bezoekers van de A2 meeting en dit forum wens ik jullie heel veel succes met deze super prestatie! :-bd