Meeting 22 april 2018: vragen, opmerkingen, en verder geklets
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Wat een hoop aanmeldingen en gasten! Heleboel nieuwe gezichten, geweldig om de personen achter de forumnamen eindelijk te ontmoeten. 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- winnie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Net lid geworden van dit forum.
Ik woon in Zuid-Limburg, wel erg ver, helaas.
En we hebben al een andere afspraak staan, een verpichting meer die dag.
Hopelijk volgende keer.
Lijk me heel leuk.
Vroeger heb ik een VW kever gehad, prachtig, die meetings, vooral de rondrit.
Prachtig dat dit ook bij de Audi A2 is.
Ik woon in Zuid-Limburg, wel erg ver, helaas.
En we hebben al een andere afspraak staan, een verpichting meer die dag.
Hopelijk volgende keer.
Lijk me heel leuk.
Vroeger heb ik een VW kever gehad, prachtig, die meetings, vooral de rondrit.
Prachtig dat dit ook bij de Audi A2 is.

- HansJan
- Moderator
We zitten iets meer dan de helft van het aantal deelnemers van de meeting in 2015; toen had ik 40 auto's en 56 deelnemers op de lijst.

Voor een indruk: viewtopic.php?f=34&t=3501
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
LET OP: inschrijven nog t/m donderdag 19 april mogelijk!
- HansJan
- Moderator
Goedemorgen, vandaag is de laatste dag voor de inschrijving! Mocht je nog twijfelen, sla dan nu je slag. 

- iKnijff
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Goedemorgen,
Met wie (bij voorkeur enigszins uit omgeving Alphen a/d Rijn) zou ik mee mogen rijden naar de meeting? Vind het uiteraard geen probleem om met het OV jouw kant op te komen.
Merci.
Jelle
Met wie (bij voorkeur enigszins uit omgeving Alphen a/d Rijn) zou ik mee mogen rijden naar de meeting? Vind het uiteraard geen probleem om met het OV jouw kant op te komen.
Merci.
Jelle