Inventarisatie herfstmeeting 2018
- ArcSissy
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Wil jij medeorganisator zijn voor de herfstmeeting, kopieer dan dit bericht en plaats je forumnaam in de lijst.
1. kobus1978
2. HansJan
3. joost.cuijpers
4. ArcSissy
Als er genoeg aanmeldingen zijn zal @kobus1978 via PB contact met jullie opnemen.
1. kobus1978
2. HansJan
3. joost.cuijpers
4. ArcSissy
Als er genoeg aanmeldingen zijn zal @kobus1978 via PB contact met jullie opnemen.
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
- FrankDercks
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Op zich vind ik de meeting een prachtig idee (ik snap niet waarom ik er de vorige keer, in mei, niet bij was, maar de realiteit is dat ik op zondag veel verplichtingen heb (sportief, maar toch), waardoor ik vaak niet kan. De zaterdag zou mij beter uitkomen. Ik heb nog niet gelezen voor welke dag er een voorkeur is. In een sleuteldag ben ik ook geïnteresseerd. Het isoleren van de portieren en de wielkasten staat bij mij hoog op het prioriteitenlijstje. Evenals het polijsten van een paar (heel kleine) krasjes in de lak.
Dus op zich wil ik wel meehelpen, maar de kans bestaat dat ik er zelf niet bij kan zijn.
Ik ben woonachtig in Westervoort, voor het geval dat...
Dus op zich wil ik wel meehelpen, maar de kans bestaat dat ik er zelf niet bij kan zijn.
Ik ben woonachtig in Westervoort, voor het geval dat...
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Beste alleen & Frans Derks,
Vul even een woonplaats in bij je profiel want dan weten we waar de leden zitten.
Verder is het afhankelijk wat we gaan doen en de meerderheid beslist.
De Vrijdagavond is net geweest en we mogen als we meerdere groepen kunnen maken ook meerdere in plannen.
En we kunnen ook meerdere dingen samen doen, als sleutelen en Taxeren, want met Taxatie sta je sterker als je schade kreeg, want dan heb je bewijs van dagwaarde en vele komen hier helaas achteraf achter.
Vul even een woonplaats in bij je profiel want dan weten we waar de leden zitten.
Verder is het afhankelijk wat we gaan doen en de meerderheid beslist.
De Vrijdagavond is net geweest en we mogen als we meerdere groepen kunnen maken ook meerdere in plannen.
En we kunnen ook meerdere dingen samen doen, als sleutelen en Taxeren, want met Taxatie sta je sterker als je schade kreeg, want dan heb je bewijs van dagwaarde en vele komen hier helaas achteraf achter.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- karolography
- Audi A2 clublid
Wat een leuk idee! Ik en @richardk willen er zeker bij zijn om onze A2 te showen, maar vooral om die van jullie allemaal te zien. 

- HansJan
- Moderator
Gek idee: wat zouden jullie ervan vinden om tijdens de meeting geld in te zamelen voor een goed doel?
Bijv: Ons
gaat door de A2 harder kloppen, maar het is ook fijn als deze blijft kloppen ...
Het is maar een zijsprong, iets ludieks koppelen aan de meeting leek me wel tof maar ik wil een ieder niets opleggen uiteraard ...
Bijv: Ons

Het is maar een zijsprong, iets ludieks koppelen aan de meeting leek me wel tof maar ik wil een ieder niets opleggen uiteraard ...
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ik wil ook zeker wel bijdragen aan activiteiten van de club. Ben niet zo goed overal in, kan van alles wel een beetje. Sleutel momenten vind ik leuk, gewoon die dingen doen waar je zelf niet zo snel aan zou beginnen.
Misschien is het een idee om tijdelijk een ideeenbus te openen, waar leden hun wensen kenbaar kunnen maken. Op een moment sluit de ideeenbus. De populairste ideeen komen in een poll voor de leden voor om te stemmen.
Mogelijk wat tekort tijd om op korte termijn datgene te organiseren, maar wel de meest democratische denk ik.
Wil jij medeorganisator zijn voor de herfstmeeting, kopieer dan dit bericht en plaats je forumnaam in de lijst.
1. kobus1978
2. HansJan
3. joost.cuijpers
4. ArcSissy
5. DED@2
Misschien is het een idee om tijdelijk een ideeenbus te openen, waar leden hun wensen kenbaar kunnen maken. Op een moment sluit de ideeenbus. De populairste ideeen komen in een poll voor de leden voor om te stemmen.
Mogelijk wat tekort tijd om op korte termijn datgene te organiseren, maar wel de meest democratische denk ik.

1. kobus1978
2. HansJan
3. joost.cuijpers
4. ArcSissy
5. DED@2
- RobinCS
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Als het even kan ben ik graag aanwezig. Op technisch vlak ben ik niet zo'n ster, maar als ik ergens organisatorisch of administratief bij kan helpen, dan doe ik dat graag.
Hierboven lees ik al een aantal goede en mooie ideeën voor invulling van de meeting. Is het niet een idee om de aankomende meeting te gebruiken om plannen te inventariseren en om te kijken hoe we volgende meetings vorm kunnen geven? Eventueel inclusief kalender? Denk aan centraal voor NL, of decentraal per regio, willen we ook rijden (toerrit, puzzelrit?), waaraan is behoefte qua sleuteldag en wat is mogelijk, wel of geen goed doel erbij betrekken, etc. Je zou nog 1 stapje verder kunnen zetten en er een ledenvergadering van kunnen maken.
Hier op het forum proef ik het enthousiasme en de behoefte aan meer en vaker bij elkaar komen. Dit ervoer ik ook tijdens de meeting voor de zomer en tijdens de "chapter-west" meeting. Als we dit wat meer kunnen structureren, dan kunnen we op de juiste locaties de juiste evenementen houden op tijdstippen die een ieder ruim van tevoren weet.
Dit is zeker niet iets wat uitsluitend door het bestuur uitgevoerd zou moeten worden, zoals hierboven aangegeven wil ik hier graag bij helpen en zo te zien geldt dat voor meerderen.
Hoewel er al aardig wat namen op het lijstje staan, heb ik mijn naam hieronder ook toegevoegd:
1. kobus1978
2. HansJan
3. joost.cuijpers
4. ArcSissy
5. DED@2
6. RobinCS
Hierboven lees ik al een aantal goede en mooie ideeën voor invulling van de meeting. Is het niet een idee om de aankomende meeting te gebruiken om plannen te inventariseren en om te kijken hoe we volgende meetings vorm kunnen geven? Eventueel inclusief kalender? Denk aan centraal voor NL, of decentraal per regio, willen we ook rijden (toerrit, puzzelrit?), waaraan is behoefte qua sleuteldag en wat is mogelijk, wel of geen goed doel erbij betrekken, etc. Je zou nog 1 stapje verder kunnen zetten en er een ledenvergadering van kunnen maken.
Hier op het forum proef ik het enthousiasme en de behoefte aan meer en vaker bij elkaar komen. Dit ervoer ik ook tijdens de meeting voor de zomer en tijdens de "chapter-west" meeting. Als we dit wat meer kunnen structureren, dan kunnen we op de juiste locaties de juiste evenementen houden op tijdstippen die een ieder ruim van tevoren weet.
Dit is zeker niet iets wat uitsluitend door het bestuur uitgevoerd zou moeten worden, zoals hierboven aangegeven wil ik hier graag bij helpen en zo te zien geldt dat voor meerderen.
Hoewel er al aardig wat namen op het lijstje staan, heb ik mijn naam hieronder ook toegevoegd:
1. kobus1978
2. HansJan
3. joost.cuijpers
4. ArcSissy
5. DED@2
6. RobinCS
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
1. kobus1978
2. HansJan
3. joost.cuijpers
4. ArcSissy
5. DED@2
6. RobinCS
1. kobus1978
2. HansJan
3. joost.cuijpers
4. ArcSissy
5. DED@2
6. RobinCS
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.