Isolatie mini meet 2 juni 2019
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Haha: ik bescheurde het toen ik op mijn werk de mail zag: Datumprikker: "knippen en plakken van Hans Jan ..."
Pas na een paar minuten realiseerde ik me waar het over ging....
Dacht aan lollige spam.
Pas na een paar minuten realiseerde ik me waar het over ging....
Dacht aan lollige spam.
betutteling is zinloos; passie is Goud
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hans -Jan, op jou commentaar dat het enkel zin heeft de achterdeuren te doen als er speakers in zitten, zou ik mij beperken tot de twee voordeuren. Ik heb geen speakers in de achterdeuren. Dit heeft een impact op material bestelling?? . Voor het geval dat ga ik toch heel goed kijken hoe de achterdeuren aangepakt worden.
JohnM.
JohnM.
- HansJan
- Moderator
Geen probleem @JohnM, halveer ik jouw deel van de bestelling. Goed dat je dit tijdig hebt aangegeven. 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Dank voor je aanvulling @jaapje, laat de definitieve keuze graag bij @JohnM.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
Korte update:
De rollen AluButyl zijn inmiddels op het tussenadres geleverd, die zal ik zaterdag ophalen.
Er zijn 5 parkeerplaatsen gereserveerd, brede biertafels voor het plakwerk staan klaar en voor zondag heb ik mooi weer op de agenda laten zetten.
Ik kijk uit naar een gezellige dag!
De rollen AluButyl zijn inmiddels op het tussenadres geleverd, die zal ik zaterdag ophalen.
Er zijn 5 parkeerplaatsen gereserveerd, brede biertafels voor het plakwerk staan klaar en voor zondag heb ik mooi weer op de agenda laten zetten.

Ik kijk uit naar een gezellige dag!

- jaapje
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Het lijkt misschien te veel van het goede maar ik zou iedereen die gaat knippen en snijden met alubutyl aanraden om dunne maar sterke handschoenen te dragen.Het dunne laagje aluminium kan erg scherp zijn!
- HansJan
- Moderator
Dank voor de tip @jaapje!
Voor de volledigheid staan hier alle instructies om goed voorbereid te starten.
Voor de volledigheid staan hier alle instructies om goed voorbereid te starten.