04 jun 2019, 11:28
0 x
Helemaal met de vrouw van Jur eens....!
Ik hoorde na 2 voordeuren ook nauwelijks verschil.
Maar na achterdeuren en vooral de bodem gedaan te hebben wel...
volgens mijn is matten weghalen en stoel naar achteren en zowel de klep als de bodem daar
isoleren makkelijker en effectiever!
De klankkast onder je voeten is met motor en banden geluiden makkelijk zonder gereedschap bereikbaar en hielp prima.
Wel gebruikte ik totaal andere isolatie, zwarte van 2 diktes en zonder Alu folie voor je vingers!
Ook de wielkasten, vaak worden deze bij de grote beurt al verwijderd dus even schoon maken met hogedrukspuit en plak de binnenkant... want de andere kant lukt niet, komen de banden in de knel... wel van de zijkant afblijven, anders passen ze niet meer!
Ik heb het hier dus over Motor en Banden geluiden, en voor de radio, ja als je die aan zet kun je het wel horen... vooral mensen die over meerdere A2 beschikken zoals 14mei17 er thuis nog kale heeft...
De gister gebruikte is dunner en volgde beter de hobbels in de plaat die de deur afdekte....
Ik moest föhn gebruiken om dit netjes te krijgen!
De dunne was als lastig, de dikke is alleen voor vlakke stukken!
Ja, ander materiaal heeft dus ook nadelen en daarom noem ik het hier ook maar even!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...