Audi A2 Club NL Sleutelmeetings
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Neem die van mij mee. Denk nog even aan je lidmaatschap @Paulus
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Welkom bij de (sleutel)club @Paulus!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Calimero
Zijn er ook software deskundigen in de groep die mij kunnen helpen met het resetten of wegschrijven van een fout die is opgetreden na het afsluiten van de EGR klep of een oplossing vind bij dit probleem..( oranje controle lamp met motor symbooltje blijft branden ) de monteur die mij heeft geholpen EGR klep af te sluiten heeft gezegd dat het softwarematig moet gebeuren , en software heeft hij niet ...mvg Calimero
- Peter_Maathuis
- Moderator
Bij diesel gaat dat "EGR wegschrijven", dan wordt de ECU van aangepaste software voorzien. Bij mijn weten gaat dat bij benzine niet en blijft je motor management lampje aan.
EGR-klep gewoon laten zitten (eventueel vervangen, een nieuwe kost ca € 100), gasklep en EGR-flens eronder schoonmaken en gasklep en EGR-klep met VCDS inleren.
EGR-klep gewoon laten zitten (eventueel vervangen, een nieuwe kost ca € 100), gasklep en EGR-flens eronder schoonmaken en gasklep en EGR-klep met VCDS inleren.
-
- Audi A2 clublid
Ik zou er graag een keer bij zijn maar met een wederhelft die in het weekend werkt is het helaas erg lastig nu de kinderen nog niet oud genoeg zijn om alleen thuis te blijven...
Hopelijk kan ik in de toekomst een keer aansluiten
Hopelijk kan ik in de toekomst een keer aansluiten
- toutdroit
- Audi A2 clublid
Mee too. 

In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005