Audi A2 Club NL Sleutelmeetings
- hendrik A
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Is er weer een sleutel meeting in April 2024? Het lijkt het bericht van October 2023. Toen kon ik niet, maar zou nu wel kunnen.
Als er inderdaad weer een sleutel meeting is dan staat oa deurvangers vervangen iig op mijn lijstje.
Groet
Hendrik.
Als er inderdaad weer een sleutel meeting is dan staat oa deurvangers vervangen iig op mijn lijstje.
Groet
Hendrik.
- Fons007
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Voor de deurvangers hoef je niet naar een meeting. Afgelopen weekend gedaan en was een kwartiertje werk.
Maar neem aan dat het ook erg gezellig kan zijn, dus ik hou me aanbevolen als er iets gepland wordt.

Maar neem aan dat het ook erg gezellig kan zijn, dus ik hou me aanbevolen als er iets gepland wordt.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Jazeker @hendrik A, de sleutelmeeting van 7 april aanstaande is zojuist door ASK bevestigd en gaat dus door!
Lees graag even de voorwaarden voor deelname door in de eerste post van dit topic. Hopelijk tot dan!
Lees graag even de voorwaarden voor deelname door in de eerste post van dit topic. Hopelijk tot dan!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16