Meeting zomer 2012 [discussiethread locatie]
- Pyro_loe
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Sorry maar op deze wijze stemmen is natuurlijk hopeloos.
Ik heb even een poll aangemaakt zodat we dat wat makkelijker kunnen doen. (met wat beperkingen helaas)
Graag daar even je stem uitbrengen!
Update:
Helaas, ik heb de poll dus maar weer verwijderd omdat hij niet werkt :cry:
Ik heb even een poll aangemaakt zodat we dat wat makkelijker kunnen doen. (met wat beperkingen helaas)
Graag daar even je stem uitbrengen!
Update:
Helaas, ik heb de poll dus maar weer verwijderd omdat hij niet werkt :cry:
[quote="Pyro_loe"]Sorry maar op deze wijze stemmen is natuurlijk hopeloos.
Ik heb even een poll aangemaakt zodat we dat wat makkelijker kunnen doen. (met wat beperkingen helaas) Graag daar even je stem uitbrengen![/quote]Ik ben bang dat de poll functie niet goed werkt op dit forum. Dat is een van de redenen voor de overstap naar een nieuw forum, maar aangezien het hier gaat om een hobby-project gaat dit niet heel snel...
Ik heb even een poll aangemaakt zodat we dat wat makkelijker kunnen doen. (met wat beperkingen helaas) Graag daar even je stem uitbrengen![/quote]Ik ben bang dat de poll functie niet goed werkt op dit forum. Dat is een van de redenen voor de overstap naar een nieuw forum, maar aangezien het hier gaat om een hobby-project gaat dit niet heel snel...
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="falcon"][quote="Pyro_loe"]Sorry maar op deze wijze stemmen is natuurlijk hopeloos.
Ik heb even een poll aangemaakt zodat we dat wat makkelijker kunnen doen. (met wat beperkingen helaas) Graag daar even je stem uitbrengen![/quote]Ik ben bang dat de poll functie niet goed werkt op dit forum. Dat is een van de redenen voor de overstap naar een nieuw forum, maar aangezien het hier gaat om een hobby-project gaat dit niet heel snel...[/quote]
Dat die poll functie niet lekker werkt, heb ik net ook gemerkt.

Ik heb even een poll aangemaakt zodat we dat wat makkelijker kunnen doen. (met wat beperkingen helaas) Graag daar even je stem uitbrengen![/quote]Ik ben bang dat de poll functie niet goed werkt op dit forum. Dat is een van de redenen voor de overstap naar een nieuw forum, maar aangezien het hier gaat om een hobby-project gaat dit niet heel snel...[/quote]
Dat die poll functie niet lekker werkt, heb ik net ook gemerkt.

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
1e voorkeur: 6
2e voorkeur: 8
mvg Peter_Audi_A2
2e voorkeur: 8
mvg Peter_Audi_A2
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

Tot nu toe hebben 6 mensen hun eerste en tweede voorkeur doorgegeven. Ik weet zeker (ook gezien de opkomst in De Meern, september 2011) dat er meer mensen belangstelling hebben om te komen. Laat weten welke plek jouw (eerste en tweede) voorkeur heeft, dan kunnen we dit meenemen!
Ik vind optie 2 en 6 leuk.
Ik ken beide situaties niet (heb wel even e.e.a. ge-googled), maar er lijkt meer te zijn dan alleen een parkeerplaats en dat is natuurlijk wel zo gezellig. Restaurant, omgeving en evt. activiteit geven natuurlijk alleen maar meerwaarde.
Verder zijn 2 en 6 misschien niet perfect centraal, maar wel "wat" centraler lijkt me dan sommige andere opties.
Groetjes,
Cynth
Ik ken beide situaties niet (heb wel even e.e.a. ge-googled), maar er lijkt meer te zijn dan alleen een parkeerplaats en dat is natuurlijk wel zo gezellig. Restaurant, omgeving en evt. activiteit geven natuurlijk alleen maar meerwaarde.
Verder zijn 2 en 6 misschien niet perfect centraal, maar wel "wat" centraler lijkt me dan sommige andere opties.
Groetjes,
Cynth