Ik woon in het westen van het land. Normaal gesproken zou het geen probleem zijn om iemand op te pikken. Zondag vertrek ik echter vanuit Amersfoort, dat betekent dat Alphen a/d Rijn dan niet echt op de route ligt voor mij. Als je een stuk mijn kant op zou kunnen komen, dan vind ik het niet erg om iets om te rijden. Wellicht valt er met andere forumleden logistiek gezien makkelijker iets te regelen.
Meeting 22 april 2018: vragen, opmerkingen, en verder geklets
- RobinCS
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Ik zal hem wel even door het showroomprogramma van de Loogman halen, want momenteel is het gras binnenin en blubber buiten :-)
Hoi Jelle,
Ik kom uit de Bijlmer, en je mag met mij meerijden naar de meeting. Na afloop ga ik misschien nog door naar Wageningen. Wil je best in Ede op de trein zetten, misschien is iets te combineren met andere leden. Ik stuur je een pb.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Tijdens de meeting van 2015 zijn leden zelfs in colonne naar de locatie gekomen. Zou een mooie binnenkomer zijn!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Zo, eerste taak voor deze zaterdag zit erop. Onderdelen in Dld gehaald, morgen weer wat uit te delen
Op naar de volgende klus, auto verwenbeurtje geven

Op naar de volgende klus, auto verwenbeurtje geven

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Bert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Goed bezig Hans Jan!
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17