Meeting Louwman 10 november 2018: vragen, opmerkingen, en verder geklets

Meetings en Evenementen
karolography
Audi A2 clublid
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

26 okt 2018, 21:30 1 x

eekhoorntje schreef:
26 okt 2018, 21:24
Karol is blijkbaar bang geworden omdat de glasplaat achter niet op tijd schoon is gekregen en we deze na de oproep zeker zullen controleren....

Alternatief is Carpoolen met H J.
Haha, als je mijn reacties de afgelopen weken mee hebt gelezen (en ik weet dat je dat hebt gedaan) weet je hoeveel zin ik had in de meeting!

Ik sluit me grotendeels aan bij @BlauweA2 en @iKnijff. Ik vind het heel tof dat de organisatie er iets speciaals van heeft gemaakt. Maar het voelt voor mij meer als een excursie in plaats van meeting. In de meeting (op centrale locatie) had ik erg veel zin. In de excursie niet zozeer. :tongueclose
:heart: Audi A2 1.4 benzine 2003 75pk colour.storm imolagelb
:heart: BMW i4 eDrive40 2023 340pk M-Sport Sunset Orange
:heart: Mercedes-Benz EQS 2025 AMG Vintage Blue (besteld)
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

26 okt 2018, 21:58 2 x

@karolography @BlauweA2 @iKnijff ,

Bedankt voor de opbouwende kritiek, daar kunnen we wat mee. Het is uiteraard onmogelijk om iedereen tevreden te stellen maar kunnen rekening houden met de wensen voor de volgende meeting.

Het was voor nu ook kort dag om iets op poten te zetten. Het is wel de wens voor een volgende meeting om er ruim van tevoren aan te beginnen.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
HansJan
Moderator

28 okt 2018, 22:08 2 x

Beste allemaal,

Vanavond heeft de organisatie ruggespraak gehad rondom de daginvulling van de meeting. We hebben de optie overwogen om het programma om te gooien om zodoende meer leden de gelegenheid te geven elkaar te ontmoeten en auto's te bewonderen en het museumbezoek op de laatste plaats te zetten.

Echter zijn we unaniem tot de conclusie gekomen dat we hiermee voorbij gaan aan het doel om met de leden een leuke activiteit te ondernemen en de auto nu eens op de tweede plaats te zetten. Een gezamenlijke activiteit moet immers ook bijdragen aan het echte clubgevoel. Het programma blijft dus onveranderd.

Graag geven we een ieder de gelegenheid om iets te organiseren, van een koffiemeet, parkeerplaats vluggertje tot dagvullend programma. De nu aangestelde organisatie helpt graag mee maar zal zich in 2019 ook inzetten om een aantal memorabele momenten te realiseren.

We kijken uit naar een gezellige dag!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
eekhoorntje
Motortype: A2 met motorombouw

28 okt 2018, 23:03 0 x

Zelf had ik gedachten aan een kinder of kleinkinder dagje maar dan moeten we nu al suggesties indienen want het is nog vaak de mannen die tegen banden aan trappen volgens bepaalde forum leden!

Zelf heb ik net kennis gemaakt met Volvo 480 forum en daar is het veel erger met de problemen dat ik toch mijn 340 zal houden, de ex Daf 77 ooit.

Maar je krijgt nooit iedereen en ik vind het jammer dat het na regio Rotterdam nu Den Haag is geworden.
Dat is het enige maar ik had ook geen alternatief voor de nu geplande ik mag op het nu Anti Knak Geluid Deurvanger Revisie sets uitdelen!

Maar daar zullen we Zaterdag 10 november wel over spreken, net als enkele voorstellen of we dit forum door andere indeling kunnen verbeteren en dan wel na invoeren een referendum voor alle leden die dan voor de nieuwe ingevoerde of huidige mogen kiezen want de meerderheid, ook als die nu even niet aanwezig is dus online stemmen!

Dat zou de regering ook moeten doen, Zomer of Wintertijd, en dat via Digid... maar je, wie luisterde nu naar mijn?
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
karolography
Audi A2 clublid

28 okt 2018, 23:47 0 x

eekhoorntje schreef:
28 okt 2018, 23:03
maar je, wie luisterde nu naar mijn?
Haha, ik, altijd, dat weet je! Ben het ook grotendeels met je eens. Denk dat het goed is om zo veel mogelijk mensen te betrekken als je beslissingen maakt voor anderen. Of juist helemaal niet, een dictatuur werkt ook prima. Maar alles er tussenin vind ik maar ingewikkeld.

Het bericht van de organisatie verbaast me dan ook. Er is overwogen iets te veranderen, maar door (dezelfde mensen) nog beter erover na te denken is nogmaals bevestigd dat de organisatie het direct al juist had. Zou gek zijn als het niet zo was toch. Denk dat juist de input van anderen wellicht zinvol zou zijn als je iets heroverweegt.

Maar goed, ik praat nu een beetje als eekhoorntje en we moeten het wel in perspectief zien. Het gaat hier om een forum met leden en een gezellig dagje, niet om een land met te veel miljoenen inwoners en de sinterklaasoptocht!

Hoe dan ook: als ik in de buurt had gewoond was ik zeker langsgekomen bij een onderdeel. Het is namelijk gewoon een tof programma, dat zei ik al.

Ik ben gewoon verdrietig, had me er zo op verheugd. :cry
:heart: Audi A2 1.4 benzine 2003 75pk colour.storm imolagelb
:heart: BMW i4 eDrive40 2023 340pk M-Sport Sunset Orange
:heart: Mercedes-Benz EQS 2025 AMG Vintage Blue (besteld)
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie

29 okt 2018, 09:41 2 x

Beste Allemaal,

Onderstaande plank op de foto hoort bij een verassing die ik zal onthullen op de meeting.

Wil je weten wat kom dan ook!

IMG_20181029_093703.jpg
Plank???
IMG_20181029_093703.jpg (974.63 KiB) 4430 keer bekeken
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
eekhoorntje

29 okt 2018, 10:03 0 x

Toch niet voor mijn, ik heb voor de woning in Oosterwold, de nieuwste wijk in Almere er al ruim 200 als bouwpakket....!

Verder zijn dat alleen maar vloer planken, de balken, daar kan geen Ezel tegenop!
Ook zal ik niet plankgas naar de Meeting gaan, weet hoeveel 50Km borden en bijbehorende flits kasten op dit stuk weg staan!

En nu maar hopen dat ik met deze suggesties de plank flink mis sla!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
remco.elzinga

29 okt 2018, 10:23 6 x

Mijn baas heeft op 10 november de Efteling (deels) afgehuurd dus wij zitten in Kaatsheuvel.
Dit houd in dat wij de meeting voorbij rijden. Ik denk niet dat ik mijn vrouw meekrijg naar een meeting als de Efteling ook een optie is (kleuterjuf heeft iets met sprookjes :rolleyes:

mbt de kritiek: organiseer mee of heb geen kritiek is mijn motto. Ik sta dan ook volledig achter de locatiekeuze, het is immers de keuze als je het leuk genoeg vind om een stukje te rijden (lange afstanden kennen we in Nederland niet naar mijn idee :P )

Zelf lijkt het me leuk om A2 rijders te treffen bij de oldtimerdag bij de Sligro in Drachten. Wanneer dat zo is start ik een draadje en wie het leuk lijkt is welkom. Wie het te ver rijden vindt is ook welkom :)
HansJan
Moderator

29 okt 2018, 10:54 0 x

kobus1978 schreef:
29 okt 2018, 09:41
Beste Allemaal,

Onderstaande plank op de foto hoort bij een verassing die ik zal onthullen op de meeting.

Wil je weten wat kom dan ook!
Plank-gas naar de meeting! ;)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
eekhoorntje

29 okt 2018, 15:05 1 x

Ik wil ook naar de Sligro, na 2x ZH nu die andere provincie onder voorwaarde dat we gewoon Nederlands mogen spreken die dag!

:mrgreen:
Plaats reactie