poll winter meeting november
- Audi_gekkie
@Bart Dat is ook wat ik ook miste, naamkaartjes.
Volgende keer beter.
Volgende keer beter.
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Had hem wel in mijn auto liggen van een eerdere meeting..Was zeker gezellig! Erg ongedwongen allemaal. Volgende keer iemand vinden die naamkaartjes kan maken. Heb nu wel de gezichten gezien maar weet nog niet precies welke naam bij wie hoort ;-) ieder bedankt voor zijn/ haar inzet en aanwezigheid.....
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
- joris1980
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Had hem wel in mijn auto liggen van een eerdere meeting..<blockquote class="Quote" rel="Bart">Was zeker gezellig! Erg ongedwongen allemaal. Volgende keer iemand vinden die naamkaartjes kan maken. Heb nu wel de gezichten gezien maar weet nog niet precies welke naam bij wie hoort ;-) ieder bedankt voor zijn/ haar inzet en aanwezigheid.....
</blockquote>
Achteraf bedacht ik me dat de mijne ook ergens in de kofferbak lag van de vorige meeting :-S
Volgende keer opspelden dan maar

- Sturdygurdy
Oh wat een gezelligheid, jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar volgende keer beter.
- vox1100
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Wat een prima meeting. geweldige locatie en een gastvrije ontvangst door Pocoloco en zijn vrouw. Leuk om voor mij nieuwe forumleden te ontmoeten. Resultaat " nieuwe koplampen" en reparatie van temperatuursensor.

- Audi_gekkie
@vox1100 Je moet mij wel hebben
)

In het kader van laat is beter dan niet ;-)
Vond het afgelopen zaterdag super. Leuk om een behoorlijk aantal van jullie ontmoet te hebben. Mooie A2's gezien en prachtige resultaten vanuit de workshop.
Bedankt voor de gastvrijheid en de ondersteuning en ook bedankt voor de catering, met de heerlijk hamburgers in het bijzonder!
Vond het afgelopen zaterdag super. Leuk om een behoorlijk aantal van jullie ontmoet te hebben. Mooie A2's gezien en prachtige resultaten vanuit de workshop.
Bedankt voor de gastvrijheid en de ondersteuning en ook bedankt voor de catering, met de heerlijk hamburgers in het bijzonder!
Ha iedereen,
Helaas kon ik er niet bij zijn... ik had andere verplichtingen, maar de volgende keer hoop ik er echt bij te zijn. Filmpje ziet er echt top uit, daarnaast ook de foto's. Geeft een goede indruk hoe het geweest moet zijn. Baal er van dat ik er niet bij was...
Ook omdat ik problemen heb zie topic "1.6 FSI heeft kuren" hadden we daar met aantal naar kunnen kijken, maar helaas... Hoop dat de problemen wanneer de volgende meeting zich aan doet over zijn.
Echt een top initiatief!
Helaas kon ik er niet bij zijn... ik had andere verplichtingen, maar de volgende keer hoop ik er echt bij te zijn. Filmpje ziet er echt top uit, daarnaast ook de foto's. Geeft een goede indruk hoe het geweest moet zijn. Baal er van dat ik er niet bij was...
Ook omdat ik problemen heb zie topic "1.6 FSI heeft kuren" hadden we daar met aantal naar kunnen kijken, maar helaas... Hoop dat de problemen wanneer de volgende meeting zich aan doet over zijn.
Echt een top initiatief!
- Audi_gekkie
@Bart Je hamburgers worden geroemd en niet onterecht. Ze waren heerlijk!
Wat is het geheim?
Wat is het geheim?