Meeting zomer 2012 [discussiethread locatie]
Ik heb de tot nu toe uitgebrachte stemmen geteld en tussen haakjes de aantallen (eerste voorkeur, tweede voorkeur) vermeld.
Op basis daarvan kunnen we dan nadenken over programma, tijden etc.
- 1. (2,0) Carpoolparkeerplaats AC De Meern aan A12 (locatie meeting 25-9-2011). Centraal, weinig voorzieningen.
2. (1,0) Van der Valk hotel Nuland aan A59. Veel voorzieningen aanwezig, overnachting mogelijk :mrgreen:
3. (1,2) Parkeerplaats Sonse Heide aan A50 vlak voor Eindhoven. Basale voorzieningen. Stad, Meubelplein Ekkersrijt dichtbij
4. (3,0) Restaurant De Witte Stein in Reuver (nabij Venlo). Voor elk wat wils. Alle voorzieningen, ook goed toegankelijk voor Duitse deelnemers.
5. (0,0) Parkeerplaats Makro Duiven
6. (2,6) Autotron Rosmalen, onderhoudend karakter
7. (0,0) De Brink van Zuidlaren, prachtige, toeristische, locatie met veel voorzieiningen.
8. (0,1) PON in Leusden met rondleiding/presentatie? feitjes en cijfers omtrent de A2?
9. (0,1) De Goudreinet/MacDonalds - afrit 15 (Barneveld) op de A1: centraal, gemakkelijk te bereiken.
10. (1,0) Nabij Den Elter, Zutphen - mooie, rustige locatie, nabij historische binnenstad, café op loopafstand
11. (0,0) Loosdrechtse Plassen
12. (0,0) Automuseum Louwman, Wassenaar
Op basis daarvan kunnen we dan nadenken over programma, tijden etc.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb net al effe gebeld met de het autotron/cq brabanthallen want dit is tegenwoordig 1 organisatie. Het autotron is een locatie maar er is helemaal niets te doen, het wordt alleen nog maar gebruikt voor evenementen, niets meer van museum wat het vroeger ook was. Het restaurant is ook alleen geopend bij evenementen, kan eventueel op ons verzoek en bij een vast aantal deelnemers wel geopend worden. Bovendien is er op zaterdag de 23e de finale van het tennistoernooi, denk dat dit voor ons niet zo uitkomt qua mooie parkeerplaatsen. Wat mij betreft valt deze locatie helaas af. Ik weet niet of de rest van de forumleden dit wisten dat er niets te doen was ? Andere locaties die ( favoriet) zijn (3 stemmen)Sonse heide langs de A50 parkeerplaats en Witte sjtein Reuver, het zijn twee heel diverse locaties, 1 aan de snelweg en 1 in het groen, 1 zonder voorzieningen en 1 met alle voorzieningen, 1 centraal gelegen de ander niet
Ik ging er wel vanuit dat er ergens nog een hindernis zou opduiken, maar dit had ik niet verwacht. De meerwaarde van het autotron lijkt daarmee wel weg. Jammer.
Dan is inderdaad de vraag, willen we een "snelwegmeeting" met nog wat minder cachet dan De Meern vorig jaar, of een meeting met voorzieningen die voor de meesten duidelijk verder rijden is?
Dan is inderdaad de vraag, willen we een "snelwegmeeting" met nog wat minder cachet dan De Meern vorig jaar, of een meeting met voorzieningen die voor de meesten duidelijk verder rijden is?
Romulus schreef:
enkele tientallen kilometers verder (zuidelijker
) rijden, is voor mij geen probleem. Wel jammer van Rosmalen ... Maar het is, zoals het is.
Mijn voorkeur: een locatie met wat méér chachét dan een P langs de snelweg. Maar als dat de keuze wordt, zal ik er ook zijn. 8-)
Wim (Oort)
enkele tientallen kilometers verder (zuidelijker

Mijn voorkeur: een locatie met wat méér chachét dan een P langs de snelweg. Maar als dat de keuze wordt, zal ik er ook zijn. 8-)
Wim (Oort)
- Rinus
[quote="audietje"]Meeting met voorzieningen heeft de voorkeur.
Beetje verder rijden is alleen maar leuker !
groet
audietje[/quote]
Sluit ik me dan in deze bij aan, zolang de data dan maar overanderd blijven (23/24 juni).
Beetje verder rijden is alleen maar leuker !
groet
audietje[/quote]
Sluit ik me dan in deze bij aan, zolang de data dan maar overanderd blijven (23/24 juni).
- Smarty707
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Gezien ondanks de meeste voorkeursstemmen maar daarentegen de antwoorden omtrent de lokatie Autotron Rosmalen niet zo geweldig zijn en ook niet uitnodigend zijn is dit volgens mijn mening toch niet een juiste keus geweest. Het karige en/of onzekere aanbod van voorzieningen ligt hier ten grondslag aan. (Museum open?? Restaurant open??) De parkeerplaats is bij nader inzien niet zoooo geweldig voor een dergelijk event.
De ervaring van de vorige meeting op een parkeerplaats bij de Meern: na een uurtje wil je toch wel even ergens gaan zitten al dan niet met koffie of fris (natje en droogje) En dan heb je het alleen nog maar over A2 en A2's gehad. Het gevaar is aanwezig dat de deelnemers dan zeggen:
het was leuk maar voor mij hoeft het niet meer. (mede door de afstand voor enkele deelnemers)
Het zou eigenlijk een MEGA happening moeten worden, waarbij ik me voorstel dat er dan minimaal zo rond de 50 A2's aanwezig kunnen zijn. Ik kan me voorstellen dat de Audi importeur voor een dergelijke meeting wel oren heeft, ook voor reklamedoeleinden of een artikel in zijn Auditijdschrift.
Is er iemand die een balletje wil opgooien in de richting van Pon in Leusden? Zal mogelijk alleen op de zaterdag kunnen. (zondags gesloten)
Leusden: centraler in NL dan hier kan bijna niet.
Sorry voor alle andere parkeerplaatslokatievoorstellen, leuk, mooi, maar ik kan me voorstellen dat de passagiers waarschijnlijk niet alleen naar alluminium blik willen zitten/staan gapen.
Groetjes
Smarty707 voorstel datum meeting: zat. 23 juni
De ervaring van de vorige meeting op een parkeerplaats bij de Meern: na een uurtje wil je toch wel even ergens gaan zitten al dan niet met koffie of fris (natje en droogje) En dan heb je het alleen nog maar over A2 en A2's gehad. Het gevaar is aanwezig dat de deelnemers dan zeggen:
het was leuk maar voor mij hoeft het niet meer. (mede door de afstand voor enkele deelnemers)
Het zou eigenlijk een MEGA happening moeten worden, waarbij ik me voorstel dat er dan minimaal zo rond de 50 A2's aanwezig kunnen zijn. Ik kan me voorstellen dat de Audi importeur voor een dergelijke meeting wel oren heeft, ook voor reklamedoeleinden of een artikel in zijn Auditijdschrift.
Is er iemand die een balletje wil opgooien in de richting van Pon in Leusden? Zal mogelijk alleen op de zaterdag kunnen. (zondags gesloten)
Leusden: centraler in NL dan hier kan bijna niet.
Sorry voor alle andere parkeerplaatslokatievoorstellen, leuk, mooi, maar ik kan me voorstellen dat de passagiers waarschijnlijk niet alleen naar alluminium blik willen zitten/staan gapen.
Groetjes
Smarty707 voorstel datum meeting: zat. 23 juni
Leder interieur, RNSE, komfortblinker, 6 gearbox,
- chipsoer
- Audi A2 clublid
Ik ben bereid om de locatie in Reuver te regelen. Diverse leden hebben aangekondigd de afstand niet zo,n bezwaar te vinden. Over de locatie is heel veel te vinden op hun site http://www.dewittestein.nl er hebben daar al verschillende automeetings plaatsgevonden. Er is voor elk wat wils. Wij als fanaten kunnen het natuurlijk over de A2 hebben, je kunt de kids tot ong 10 jaar meenemen want er is een grote speeltuin bij, 100 mtr verderop zit je op duits grondgebied waar een voormalig Duits munitiedepot uit de W.O II een paar jaar geleden is opengesteld voor wandelaars en fietsers met wandel/fiets routes van 3,5 km, 4,5 en 5,5 km. Dus neem gewoon de fiets of wandelschoenen mee. Mochten de dames geen interesse hebben in het terras van Cafe restaurant, waar, voor elk budget wat te krijgen is, kunnen ze eventueel worden afgezet bij de Floriade in Venlo of het 364dagen per jaar geopende outletcentrum van Roermond, ik dacht het drukst bezochte outlet van Europa.www.designer-outlet-roermond.nl De grensovergang waaraan de locatie ligt is autovrij, ik heb met de eigenaar afgesproken dat de grensboom effe geopend wordt bij eventuele Duitse A2 gasten om ze door te laten. Als ik weet hoeveel auto,s er komen worden er parkeerplaatsen gereserveerd zodat we bij elkaar staan. Mochten er wensen willen overnachten, ook geen probleem, op de beoogde locatie kan men overnachten maar ook is het mogelijk om op de tegenovergelegen camping http://www.natuurplezier.nl zijn tent op te slaan. Verder is er nog een cafe restaurant www.degrensreuver.nl en dit allemaal op nog geen 100mtr afstand van elkaar. Daar ik zelf brandstof uitspaar ben ik bereid aan de 5 bestuurders die de verste afstand moeten overbruggen een kop koffie aan te bieden met een stuk Limburgse vlaai.
De enigste voorwaarde die ik stel is dat er over 2 weken zaterdag 26 Mei er zich minstens 10 nederlandse A2,s zich aangemeld moeten hebben. Maak ook dan pas een reservering. Zaterdag 23 Juni wil ik het dan organiseren. Gr Eric
De enigste voorwaarde die ik stel is dat er over 2 weken zaterdag 26 Mei er zich minstens 10 nederlandse A2,s zich aangemeld moeten hebben. Maak ook dan pas een reservering. Zaterdag 23 Juni wil ik het dan organiseren. Gr Eric