Zoals beschreven "first come, first serve", voor meer details over brug gebruik zie aankondiging.
Audi A2 Club NL Sleutelmeetings
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Voorkeursdata opgeven en inschrijven kan via dit topic!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Heb de inschrijfgelden betaald en mijn keuzes kenbaar gemaakt.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Ja graag reserveren voor me als die er nog is. Dus ik hoef enkel een claxon te kopen? Geen verdere onderdelen benodigd? DankHansJan schreef: ↑14 jun 2019, 17:59
Voor de claxonupgrade kan je twee kanten op. Montage op de originele manier (claxons monteren achter de bumper) of op de manier van @ArcSissy een extra claxon in de motorruimte monteren (kan het draadje even niet vinden). Je hebt in beide gevallen een connector voor de extra claxon, 1,5 mm2 draad, krimpkous en/of katoentape en beugel nodig. En niet te vergeten de claxons. Ik heb nog een complete set met connector liggen mocht je interesse hebben.
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Hoe lang moest je wachten Joost? Denk dat ik op tijd ben voor sleuting meeting 2020joost.cuijpers schreef: ↑14 jun 2019, 19:29Ik heb een uitstekende claxon via aliexpress gekocht. Deze dubbele hoor je goed en is nu bijna twee jaar oud

- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Met een beetje zoeken op sloperij gelijk meenemen, gelijk relais erbij voor de stroom en zo en stuk kabel..... en extra schakelaar als je hem apart wilt doen.
Ik heb nu vrachtwagen toeters, maar die passen niet in de A2 bumper!
Daarom maar op bootje gedaan.... maar voor weinig geld is veel te vinden.
Wel eerst even testen met kleine losse accu, want naast dat ze werken moet er ook een leuk geluid uit komen.
Ik heb nu vrachtwagen toeters, maar die passen niet in de A2 bumper!
Daarom maar op bootje gedaan.... maar voor weinig geld is veel te vinden.
Wel eerst even testen met kleine losse accu, want naast dat ze werken moet er ook een leuk geluid uit komen.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Uit mijn hoofd maximaal 2 weken. Gaat steeds sneller daar!WHM schreef: ↑19 jun 2019, 17:48Hoe lang moest je wachten Joost? Denk dat ik op tijd ben voor sleuting meeting 2020joost.cuijpers schreef: ↑14 jun 2019, 19:29Ik heb een uitstekende claxon via aliexpress gekocht. Deze dubbele hoor je goed en is nu bijna twee jaar oud![]()
![]()
![]()
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
betaald...
betutteling is zinloos; passie is Goud