Sleutelmeeting 6 april 2025
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Naast leuk, was het voor mij ook een productieve sleuteldag! In die paar uurtjes (ik was laat en we moesten een uurtje eerder stoppen) heb ik onder andere het volgende kunnen doen:
- olie + oliefilter wisselen
- nieuw benzinefilter
- nieuwe gasveren achterklep
- nieuwe deurvanger
- tweeter gerepareerd
- deur akoestisch gedempt
- hemeltje vastgemaakt (achter èn rechtsvoor)
En ook nog tijd voor een heerlijke soep, handje helpen en een praatje.
Voor mij zijn deze dagen perfect: brug, gereedschap, kennis en een helpende hand paraat. Ik zit in ieder geval nooit meer vloekend op straat te sleutelen
Ik hoop dat er in de toekomst genoeg animo blijft om deze dagen door te laten gaan!
- olie + oliefilter wisselen
- nieuw benzinefilter
- nieuwe gasveren achterklep
- nieuwe deurvanger
- tweeter gerepareerd
- deur akoestisch gedempt
- hemeltje vastgemaakt (achter èn rechtsvoor)
En ook nog tijd voor een heerlijke soep, handje helpen en een praatje.
Voor mij zijn deze dagen perfect: brug, gereedschap, kennis en een helpende hand paraat. Ik zit in ieder geval nooit meer vloekend op straat te sleutelen

Ik hoop dat er in de toekomst genoeg animo blijft om deze dagen door te laten gaan!
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Super tof om mede A2 wappies
te mogen ontmoeten vandaag. Weinig van mijn lijstje af kunnen vinken vandaag helaas, maar meer dan genoeg geleerd om dat wel te gaan doen. Bedankt voor alle informatie en de wortelsoep

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Allen bedankt voor de komst! Ondanks de lage opkomst is het niet minder gezellig en effectief gebleken. Er is altijd genoeg te doen. Mooi om te zien dat een ieder lekker zelfstandig aan de slag kon gaan. Steef wederom bedankt voor de soep en Martijn dank voor de koekenpan. Wordt zeer gewaardeerd!
Ik heb niet zoveel gedaan als ik had verwacht, maar wel ontzettend veel stappen gemaakt. Met de beweging zat het vandaag dus wel snor
Leuk om ook weer nieuwe gezichten gezien te hebben, hopelijk kunnen we de volgende keer een grotere groep ontvangen. Ik ga de nieuwe datum alvast plannen! Ook gingen er geluiden op voor thema's tijdens een sleutelmeeting. Als daar ideeën voor zijn dan hoor ik dat graag!
Tenslotte nog even het volgende. De club heeft gangbare onderdelen op voorraad. Om miskopen te voorkomen kan je daar ook uit putten. Er staat een link naar de lijst in het topic met alle info rondom de sleutelmeeting. Maak daar zeker gebruik van.
Tot de volgende keer!
Ik heb niet zoveel gedaan als ik had verwacht, maar wel ontzettend veel stappen gemaakt. Met de beweging zat het vandaag dus wel snor

Leuk om ook weer nieuwe gezichten gezien te hebben, hopelijk kunnen we de volgende keer een grotere groep ontvangen. Ik ga de nieuwe datum alvast plannen! Ook gingen er geluiden op voor thema's tijdens een sleutelmeeting. Als daar ideeën voor zijn dan hoor ik dat graag!
Tenslotte nog even het volgende. De club heeft gangbare onderdelen op voorraad. Om miskopen te voorkomen kan je daar ook uit putten. Er staat een link naar de lijst in het topic met alle info rondom de sleutelmeeting. Maak daar zeker gebruik van.
Tot de volgende keer!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- trebbor77
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Voor mij was het weer even geleden dat ik bij een meeting aanwezig was, heel leuk om gisteren weer nieuwe mensen te leren kennen en ondertussen te sleutelen aan de auto onder het genot van een lekker wortelsoepje! Iedereen vriendelijk en behulpzaam, precies de reden waarom dit soort meetings zo waardevol zijn. Ik zeg "kom maar op met de volgende"!
@HansJan voor een volgende keer misschien ook leuk om het te combineren of af te sluiten met een bbq zodat het ook interessant is voor mensen die niets te sleutelen hebben maar het wel leuk vinden om op een gezellige manier mede forumleden te spreken en zien.
@HansJan voor een volgende keer misschien ook leuk om het te combineren of af te sluiten met een bbq zodat het ook interessant is voor mensen die niets te sleutelen hebben maar het wel leuk vinden om op een gezellige manier mede forumleden te spreken en zien.