Audi A2 Club NL Sleutelmeetings
- Airspeed
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Erg leuk initiatief! Nu heeft mijn A2 meer dan voldoende reparatiepunten om een hele dag aldaar in te plannen, maar al die reparaties betekenen ook dattie geen APK heeft en ik dus niet naar de sleutelmeeting ermee kan komen
Ik zal proberen de echte APK punten (remschijven, fusee) eerder te vervangen en snel APK te doen, hopelijk red ik het dan mss nog (afhankelijk wanneer het precies wordt gehouden)..
Walter

Ik zal proberen de echte APK punten (remschijven, fusee) eerder te vervangen en snel APK te doen, hopelijk red ik het dan mss nog (afhankelijk wanneer het precies wordt gehouden)..
Walter
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Op dit moment hebben 9 leden hun stem uitgebracht. We lijken af te stevenen op 29 september met 8 x JA & 1 x MISSCHIEN.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@kobus1978 ik denk dat we die maar moeten vastleggen, een betere optie is er op dit moment niet!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik zal die datum noteren, kan ik bij Kobus de wielen stelen, of die slotbout afgeven?
Verder heb ik geen sleutel werk dus ga weer snel naar elders!
Verder heb ik geen sleutel werk dus ga weer snel naar elders!

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- kobus1978
We doen een oproep aan de deelnemers die nog geen stem hebben uitgebracht om dat uiterlijk voor aankomende zondag te doen.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- kobus1978
@joost.cuijpers
@RobinCS
@JohnM
@Veertienmeizeventien
@a(2)nne
Zouden jullie aan bovenstaand bericht gehoor willen geven?
@RobinCS
@JohnM
@Veertienmeizeventien
@a(2)nne
Zouden jullie aan bovenstaand bericht gehoor willen geven?
- kobus1978
@JohnM ,
Je kan jouw keuze kenbaar maken via datumprikker.
Je kan jouw keuze kenbaar maken via datumprikker.