Toertocht IJsselroute Hattem-Brummen 19 juli 2020
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Chorus (of Concert ) reparatie meeting in Brummen?
Omdat vele een gestoorde volume knop hebben......
Als ze vooraf aanmelden is het mogelijk om bij gestoorde volume, dus knop zelf is dan nog goed maar geheugen probleem binnen is reset mogelijk!
Kosten ½ Uurtje en radio er even uit, wel moeten we weten of je de Code weet, anders laten we de
kabels eraan, voor testen ook makkelijker.... Radio openen, Cassette ( of CD ) verwijderen en de
geheugen Chip resetten, de uit Polen geleverde is veel duurder en meer werk!
Wel moet ik vooraf weten hoeveel gestoorde binnen onze Audi A2 Club rondrijden en of hij mee moet!
Mijn zoon heeft dus een oplossing gevonden en die werkte nu al meerdere jaren!
Omdat vele een gestoorde volume knop hebben......
Als ze vooraf aanmelden is het mogelijk om bij gestoorde volume, dus knop zelf is dan nog goed maar geheugen probleem binnen is reset mogelijk!
Kosten ½ Uurtje en radio er even uit, wel moeten we weten of je de Code weet, anders laten we de
kabels eraan, voor testen ook makkelijker.... Radio openen, Cassette ( of CD ) verwijderen en de
geheugen Chip resetten, de uit Polen geleverde is veel duurder en meer werk!
Wel moet ik vooraf weten hoeveel gestoorde binnen onze Audi A2 Club rondrijden en of hij mee moet!
Mijn zoon heeft dus een oplossing gevonden en die werkte nu al meerdere jaren!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- 4$$
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb mijn OBDeleven bij me. Mocht iemand iets willen aanpassen in comfortmodule of instrumentenpaneel kan dat. Ook fouten uitlezen in alle modules en fouten resetten is mogelijk.
Of gewoon als iemand het eens wil zien.
Of gewoon als iemand het eens wil zien.
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ja, alles resetten van Audi behalve die Radio dus......
Daar hem je een Eek Hoorn voor nodig!
Wil wel even die testen en kijken omdat mijn VAG COM Laptop kabel nog stuk is helaas....
Daar hem je een Eek Hoorn voor nodig!
Wil wel even die testen en kijken omdat mijn VAG COM Laptop kabel nog stuk is helaas....
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Allemaal klaar met poetsen, voldoende olie in het blok, ruitenwisservloeistofreservoir afgevuld, banden op druk, zonnebril en factor 50 in het dashboardkastje en niet te vergeten goede portie plezier paraat? 

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Patrickdkl
Auto geheel nagekeken.
Morgen nog door de was straat en dan rechtstreeks naar het start punt!
We hebben er zin!
Gr Patrick
Morgen nog door de was straat en dan rechtstreeks naar het start punt!
We hebben er zin!
Gr Patrick
- 4$$
Heb hem vanmorgen ook nog gewassen maar heb na ruim 200 km toch weer de nodige vliegen op bumper en vooruit.
Audi A2 1.4 75PK(2001 AUA) | OSS black top | RNS-D navigation plus | Parc Distance Control | Cruise Control | BT | Mistlampen |
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Net even na gepoetst, van de week al grondig geboend!!! Zeer veel zin in morgen!!!
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Peter_Maathuis
- Moderator
Ik neem laptopje mee (met VCDS) - zal ook cardreader meenemen 

- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
Nog even ter attentie,
Neem je lunch en drinken mee!
Neem je lunch en drinken mee!
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Marc
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Beste allen,
Ik kom met mijn moeder en die zit in de risico groep (> 70 jaar). Ze gaat heel graag mee (voor haar en mij de eerste keer zo'n toertocht), maar zij maakte zich wat zorgen over het afstand houden. Ik heb haar gezegd dat de organisatie een ieder heeft gevraagd zich aan de Corona richtlijnen te houden. Toch?
Ik heb er zin in met zoveel A2's!! Tot morgen!
Marc
Ik kom met mijn moeder en die zit in de risico groep (> 70 jaar). Ze gaat heel graag mee (voor haar en mij de eerste keer zo'n toertocht), maar zij maakte zich wat zorgen over het afstand houden. Ik heb haar gezegd dat de organisatie een ieder heeft gevraagd zich aan de Corona richtlijnen te houden. Toch?
Ik heb er zin in met zoveel A2's!! Tot morgen!

Marc