Meeting zomer 2012 [discussiethread locatie]

Meetings en Evenementen
chipsoer
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

13 mei 2012, 10:27 0 x

[quote="audietje"]Bij de meeting van vorig jaar hadden we een berichtje op de site van de Duitse A2 vrienden geplaatst. Heeft toch een 2 of 3 tal Duitse A2's in De Meern opgeleverd.
die Leute hadden het ervoor over om vanuit de buurt van Enschede ff naar Utrecht te karren.
Mocht Reuver/Venlo doorgaan en we zetten weer een berichtje op de duitse site dan is de kans groot dat het een internationale (nou ja NL/D) meeting wordt.
Ben je nog sneller aan je 10 deelnemers chipsoer.
groet
audietje[/quote]

Effe benadrukken, ik heb geschreven 10 Nederlandse aanmeldingen !! Ik verwacht ook wel dat er een paar Duitse gasten komen, maar er zijn ook altijd personen die zich aanmelden en op het laatste moment verstek laten gaan, door iets anders te verkiezen boven een A2 treffen wat bij ons 1 keer paar jaar plaats vindt. Ik krijg berichten binnen van, als ik kan kom ik ook, maar daar kan ik niet op bouwen. Gewoon de 23e vastleggen op je agenda dat je naar Reuver komt !!!
Ben momenteel aan het kijken om er een kleine toertocht (ong 30km )aan vast te maken met 1 of 2 locaties waar foto,s gemaakt kunnen worden. Gr Eric
Plaats reactie