PaA2 Meet, 22 April 2019 om 12:00
- ArcSissy
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Een woord van dank aan @kobus1978 voor locatie-keuze en organisatie. Je had zelfs mooi weer geregeld. Dikke props, man ... grote klasse.
Voor diegenen die het moesten missen, hier nog wat platen:
Voor diegenen die het moesten missen, hier nog wat platen:
Einzigartigen Schwarz Ausgabe
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dank voor deze mooie platen @ArcSissy!
Knap stukje fotografie met vol tegenlicht en toch de auto's en lucht met zon vol in kleur.

Knap stukje fotografie met vol tegenlicht en toch de auto's en lucht met zon vol in kleur.

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
@ArcSissy Dank voor de lovende woorden.
Jij bedankt voor je aanwezigheid en de mooie foto's.
Jij bedankt voor je aanwezigheid en de mooie foto's.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- HansJan
- Moderator
@Peter_Audi_A2 vandaag hadden we het over 'de andere' rode CS op het forum.
Onderweg naar huis schoot het me te binnen, dat was de CS van @Sjibbie. Benieuwd hoe het hem en zijn A2 is vergaan ... Na de poetsbeurt bij @Paladore stond hij er weer schitterend bij!
Onderweg naar huis schoot het me te binnen, dat was de CS van @Sjibbie. Benieuwd hoe het hem en zijn A2 is vergaan ... Na de poetsbeurt bij @Paladore stond hij er weer schitterend bij!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Ben zelf ook even aan het spitten geweest. De A2 Colour Storm van Sjibbie was er in 2012 bij de meeting in Reuver ook bij, zij het wel met de vorige eigenaar.HansJan schreef: ↑22 apr 2019, 21:56@Peter_Audi_A2 vandaag hadden we het over 'de andere' rode CS op het forum.
Zie ook deze foto, de wielen zijn duidelijk te herkennen ...

Leuk om de personen achter de forumnamen (weer) eens te ontmoeten. Is zeker voor herhaling vatbaar. Bij deze dank voor het organiseren.

- HansJan
- Moderator
Ach, wat dom, helemaal vergeten! Ik was ook van plan om de motorkapwissel te doen, maar door al het geouwehoer glad vergeten.
Maar je hebt helemaal gelijk @Peter_Audi_A2: dat is inderdaad de CS van @Sjibbie, tegenwoordig voorzien van een ribbelgrille ...

Maar je hebt helemaal gelijk @Peter_Audi_A2: dat is inderdaad de CS van @Sjibbie, tegenwoordig voorzien van een ribbelgrille ...

- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Prima idee voor de ALV, maar dan krijg je wel mijn motorkap.....
Op de sloop een gevonden met lichte brand schade....!
Was wel een Ambulance gele... met dus Shitterende bruine nu in midden!
Heb die gekocht voor onderdelen maar die kap, gelukkig moet die nog ergens zijn...
Lijkt me best leuk, kappen wisselen..... als we maar geen meerderheid van Grijze of Zwarte voertuigen kregen... want die zijn het meeste verkocht.
Op de sloop een gevonden met lichte brand schade....!
Was wel een Ambulance gele... met dus Shitterende bruine nu in midden!
Heb die gekocht voor onderdelen maar die kap, gelukkig moet die nog ergens zijn...
Lijkt me best leuk, kappen wisselen..... als we maar geen meerderheid van Grijze of Zwarte voertuigen kregen... want die zijn het meeste verkocht.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Veertienmeizeventien
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik schaam me kapot... gewoon vergeten... Ik kan er niks anders van maken...
Ik open net het forum om te kijken wanneer het ook al weer was...
Almere is bij mij om de hoek!
Sorry mannen, en dames... Is niet goed.
Ik ga er dan ook geen grappen over maken.
punt.
betutteling is zinloos; passie is Goud