Audi Tradition 7 Juni 2015 te Leusden
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ok mijn FSI ziet er bij nader inzien uit als een wrak. De schade is niet normaal nu hij gewassen is is het beter te zien. De voorbumper was al geen plaatje en de motorkap is slecht gespoten dus ik neem nu alles in 1 keer mee komende week bij de spuiter. Punt is wel ik ga hier echt niet mee bij pon op het terrein parkeren. Kan ik nog kenteken veranderen @koop9? Dan neem ik beter de 3L mee...
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Stroom op het hek, showroom bij PON weg, gelukkig is de historie op mijn netvlies gebrand! :-D Net zoals het PON magazijn waar ik menig vakantie in de liften heb gewerkt. Orders picken, 100% foutloos scoren en met een presentje naar huis. Daar begon het allemaal ... ;-)
De nieuwe generatie kwijlt op tablet of telefoon. Ach, hebben de telecom boeren ook business. En zo draait de wereld rond!
De nieuwe generatie kwijlt op tablet of telefoon. Ach, hebben de telecom boeren ook business. En zo draait de wereld rond!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Geweldig en niet te missen evenement met waanzinnige auto's van toen en nu. :-D
Bedankt @koop9! :-bd
Bedankt @koop9! :-bd
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Wat mooi om de reacties, foto's en film van onze A2 dag te zien! Een dag als deze organiseren vraagt natuurlijk best wel wat, maar als de dag zo'n succes wordt dan is de moeite allemaal dik waard. Bedankt voor de complimenten, maar het succes van zo'n dag maken we uiteindelijk echt samen en daarvoor verdienen alle aanwezigen een compliment!
Wat is het een vreugde, nuttig en leerzaam om jaarlijks zo'n dag met elkaar te hebben.
Zo konden we o.a. samen zien hoe je een auto echt mooi kunt maken, zijn er handige dingen uitgewisseld. heeft Jos ons veel verteld en laten zien van zijn enorme vakmanschap met deze Audi's (hij heeft o.a. een erg belangrijk onderdeel voor de A2 3L zelf laten ontwikkelen en sinds kort kan hij de mensen met een A2 1.4 TDI met een unieke versnellingsbak -waarbij alle 5 versnellingen zijn aangepast en de motor in de 5e versnelling 300 toeren minder draait- van dienst zijn), Jan Enink van het bijzondere A2 centrum te Vorden (hij is net verhuisd) diverse deuren in orde gemaakt en Robert Bosman laten zien dat hij wonderen kan doen met deukjes. Ik ben zelf enkele irritante deukjes kwijt. Super!
Hierbij voor alle lezers nog even de namen en telefoonnummers van degene die ons deze dag zo geweldig van dienst te zijn geweest.
Jos Bruijninckx (JB Autoservice te Dieverbrug) 06-51271950
Paul (PB Car Detailling) 06-23262410
Jan Eenink (Audi A2 centrum Vorden) 06-22918314
Robert Bosman (Bosman Micro repair) 06-29333992
Ik zie alweer uit naar volgend jaar en we horen het graag wie mooie tips voor ons heeft om er weer een bijzondere dag van te maken. Zij zijn ons graag van dienst.
Groet, Fred Meedendorp
Wat is het een vreugde, nuttig en leerzaam om jaarlijks zo'n dag met elkaar te hebben.
Zo konden we o.a. samen zien hoe je een auto echt mooi kunt maken, zijn er handige dingen uitgewisseld. heeft Jos ons veel verteld en laten zien van zijn enorme vakmanschap met deze Audi's (hij heeft o.a. een erg belangrijk onderdeel voor de A2 3L zelf laten ontwikkelen en sinds kort kan hij de mensen met een A2 1.4 TDI met een unieke versnellingsbak -waarbij alle 5 versnellingen zijn aangepast en de motor in de 5e versnelling 300 toeren minder draait- van dienst zijn), Jan Enink van het bijzondere A2 centrum te Vorden (hij is net verhuisd) diverse deuren in orde gemaakt en Robert Bosman laten zien dat hij wonderen kan doen met deukjes. Ik ben zelf enkele irritante deukjes kwijt. Super!
Hierbij voor alle lezers nog even de namen en telefoonnummers van degene die ons deze dag zo geweldig van dienst te zijn geweest.
Jos Bruijninckx (JB Autoservice te Dieverbrug) 06-51271950
Paul (PB Car Detailling) 06-23262410
Jan Eenink (Audi A2 centrum Vorden) 06-22918314
Robert Bosman (Bosman Micro repair) 06-29333992
Ik zie alweer uit naar volgend jaar en we horen het graag wie mooie tips voor ons heeft om er weer een bijzondere dag van te maken. Zij zijn ons graag van dienst.
Groet, Fred Meedendorp
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Was een leuke dag met vele klassiekers.
Had wel het idee dat er vorige keer meer auto´s stonden maar er stonden nu ook weer vele mooie exemplaren van DKW, NSU, Horch, Auto Union en Audi.
Onze A2´s stonden met 13 op een rijtje en trokken inderdaad veel bekijks!
Had wel het idee dat er vorige keer meer auto´s stonden maar er stonden nu ook weer vele mooie exemplaren van DKW, NSU, Horch, Auto Union en Audi.
Onze A2´s stonden met 13 op een rijtje en trokken inderdaad veel bekijks!