Isolatie mini meet 2 juni 2019

Meetings en Evenementen
Jur
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

11 apr 2019, 08:30 0 x

+1! :thumbmin:
kobus1978
Audi A2 cluborganisatie
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

11 apr 2019, 10:04 2 x

Heb op dit moment nog geen interesse om te isoleren maar als ik vrij ben wil ik best een paar extra handen aanbieden.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

18 apr 2019, 09:13 0 x

Gezien de kleinschalige opkomst en betere weersomstandigheden in het vooruitzicht, is nu het idee gerezen om dit evenement buiten op de parkeerplaats te laten plaatsvinden. Ik kan minstens 5 plaatsen vrij maken en er omheen ook nog ruimte creëren zodat er voldoende ruimte is voor (de)montage en uitvoeren van de werkzaamheden.

Ik stel voor dat we een paar zaterdagen prikken en afhankelijk van het weer de sessie invulling geven. Voorafgaand is het wel van belang dat iedere belangstellende voor einde van de maand opgeeft of hij komt. Er zal dan een begroting worden gemaakt van benodigde materialen en bestelling in Dld worden geplaatst. Materialen dienen vooraf te worden betaald anders wordt er niet besteld.

Kunnen met name @joost.cuijpers en @jmkoole aangeven of de deelname definitief is?

Via Datumprikker.nl graag jouw beschikbaarheid opgeven: https://datumprikker.nl/p4x438mj9cajce6n
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Jur
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

18 apr 2019, 16:55 1 x

Ingevuld! :)
Spinazie
Audi A2 clublid

18 apr 2019, 17:05 2 x

Ik heb geen auto om te isoleren, maar ik kom natuurlijk graag een handje helpen als het uitkomt!
jmkoole
Motortype: (nog) geen Audi A2

18 apr 2019, 20:30 1 x

Mijn A2 is al wat stiller, dus ik doe dit keer niet mee. Ik heb de twee ruimtes in de bodem geïsoleerd, dat scheelt al leuk!
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
trebbor77
Audi A2 clublid

19 apr 2019, 15:46 1 x

@HansJan super idee, bedankt ! Heb de data net doorgegeven.
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid

19 apr 2019, 21:58 1 x

Ik heb me opgegeven... ik wil een stille A2..
betutteling is zinloos; passie is Goud
Veertienmeizeventien
Audi A2 clublid

19 apr 2019, 21:59 1 x

Veertienmeizeventien schreef:
19 apr 2019, 21:58
Ik heb me opgegeven... ik wil een stille A2..
Zijn schoonmoeders ook welkom?

Of werkt het daarbij niet?
betutteling is zinloos; passie is Goud
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

02 mei 2019, 22:54 3 x

Inschrijving gesloten!

Met alle opties had ik gehoopt meerdere data te kunnen reserveren zodat we afhankelijk van het weer konden uitwijken.

Dat is helaas niet het geval waardoor we al onze hoop op zondag 2 juni moeten vestigen tenzij nieuwkomers op deze lijst @Lar en @Veertienmeizeventien zich toch nog kunnen schikken naar 26 mei ... Check nog even de agenda's!

De definitieve lijst is hiermee geworden:

1. Trebbor77
2. Jur
3. JohnM
4. Veertienmeizeventien
5. Lar

Eerder hebben @ArcSissy en @DED@2 hulp aangeboden, hoor graag of dat aanbod ook voor 2 juni nog staat.

Focus voor deze dag ligt op het dempen van de portieren, daarmee wordt verstaan: deurpaneel, aluminium plaat en binnenkant portier. Houdt er rekening mee dat het (de)monteren de nodige tijd in beslag neemt en het plakwerk idem een tijdrovende klus is. Heb dus niet de illusie dat je de klus in één dag klaart!

Met de ervaring die je opdoet moeten de andere portieren prima in eigen beheer kunnen worden gedaan. Pak tijdens de meeting een voor- en achterportier, dan heb je beiden in handen gehad en weet hoe het zit. Overigens heeft het enkel zin om de achterportieren te dempen als er speakers zijn gemonteerd. Heb je daarna de smaak te pakken, dan kan je het dempen van wielkasten, schutbord en geheime vakken aanpakken. Voor de die-hards wordt als laatste de bodem nog een leuke uitdaging ;)

Verder bestaat de kans dat de schuimrubberen strips op de aluminium panelen lekken of zijn vergaan, die moeten dan vervangen worden. Ik zal band verzorgen. Ook heb ik reeds nylon rollers in huis waarmee het materiaal goed kan worden aangedrukt. Leg alvast werkhandschoenen (ja deze bijv. wel van de Action!), oude doek (voor ontvetten) en een (oude maar scherpe) schaar en/of stanleymes klaar!

Ook zal ik een paar lange biertafels en banken regelen waaraan we kunnen werken. Deze huur ik bij de buurman even verderop. Qua catering zal ook nog e.e.a. georganiseerd moeten worden. Dat zal ik met topicstarter @trebbor77 afstemmen.

Tenslote zullen de nodige vierkantemeters alubutyl besteld moeten worden. Voor 5 auto's is dit totaal 40m2 en het nodige aan gewicht. Ik zal naar de opties voor levering informeren.

De finale kosten zal ik per PB met jullie delen.

Verder het dringende verzoek om hier geen discussies meer te starten!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Plaats reactie