Audi Tradition 7 Juni 2015 te Leusden
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Een beetje laat maar pas vandaag kregen de dealers dit te horen.....
2 jaar geleden ook geweest en was een een hele leuke dag met vele Audi´s, NSU, Horch uit de historie van deze merken, werkelijk geweldige auto´s stonden er.
Ik hoop dat er dit jaar ook wat forum leden naar toe gaan.
Als we hier (net als de meeting van 31 mei) nou even melden wie er naar toe gaat, dan zal ik even contact opnemen met pon voor parkeer kaarten o.i.d. en ons als forum aanmelden. We hebben wel geen club maar wie weet zijn we van harte welkom met de A2´s !!
wie gaat; lijst kopiëren en aanvullen met je naam.
1/ koop9 (2 man)
2/
3/
2 jaar geleden ook geweest en was een een hele leuke dag met vele Audi´s, NSU, Horch uit de historie van deze merken, werkelijk geweldige auto´s stonden er.
Ik hoop dat er dit jaar ook wat forum leden naar toe gaan.
Als we hier (net als de meeting van 31 mei) nou even melden wie er naar toe gaat, dan zal ik even contact opnemen met pon voor parkeer kaarten o.i.d. en ons als forum aanmelden. We hebben wel geen club maar wie weet zijn we van harte welkom met de A2´s !!
wie gaat; lijst kopiëren en aanvullen met je naam.
1/ koop9 (2 man)
2/
3/
- Audi_gekkie
Erg jammer dat ik er niet bij kan zijn, want ik heb een tennistoernooi die week. :|
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Waanzinnig evenement! Maar ik denk niet dat ik het voor elkaar krijg om twee zondagen achter elkaar voor en met de Audi op pad te zijn ... Echter, Leusden is wel mijn 'hometown', 27 jaar gewoond. Misschien combineren met familiebezoekje. Ik ga het efkes in de week leggen ;-)
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Sturdygurdy
Ook ik overweeg om te gaan, vlakbij Amersfoort, dus Koop9, je bent sowieso van harte welkom om een bakkie of biertje te komen doen nadien!
- Sturdygurdy
Als we ons als club aanmelden: shotgun podiumplek!
- Sturdygurdy
koop9 (2 man)
2/ pyro_loe (1) , hmmm..zal ik met de zilveren of zwarte gaan?
3/ Sturdygurdy (2) shotgun podiumplek
4/
2/ pyro_loe (1) , hmmm..zal ik met de zilveren of zwarte gaan?
3/ Sturdygurdy (2) shotgun podiumplek
4/
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@Dirck: Interessante hobby. Misschien is het interessant om deze in een ander topic met ons te delen? Benieuwd naar wat beeldmateriaal.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16