Klusmeeting?

Meetings en Evenementen
Plaats reactie
Spinazie
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

10 jan 2016, 22:53 0 x

Binnenkort komt de grote buurt voor de A2 eraan; nieuwe olie, brandstoffilter, luchtfilter, nieuwe versnellingsbak steun. Vorig jaar heb ik m op de brug gezet bij de doe het zelf garage om de hoek, en dit is eigenlijk prima bevallen (en ook handig met het afvoeren van olie ed), en wilde ik dit weer gaan doen.

Echter, het lijkt mij veel leuker om met andere A2 eigenaren een sleuteldagje te houden. Ik weet dat er regelmatig een sleuteldag in Legden (duitsland) is, maar helaas is mijn Duits erg matig (en om het leuk te houden moet er natuurlijk wel wat geouwehoert worden ;) ).

Zijn er nog meer mensen die er hetzelfde over denken? Ik ben geen automonteur, maar ik kan helpen met bijvoorbeeld het afstellen van de versnellingspook, schoonmaken airco, en nog meer kleine meuk. Misschien dat er ergens een garageruimte te huren is?
basvanveldhuizen
Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)

10 jan 2016, 23:08 0 x

Beste Spinazie. Heel leuk idee. Vorig jaar was ik op de A2 meeting, en dat was geniaal. Veel Audi's en mensen met passie en kennis. Ik kom graag en vind het prima als er kosten aan verbonden zijn om iets te huren/regelen.
Groet Bas
Audi_gekkie

11 jan 2016, 12:15 0 x

Goed idee. :) )
Trijntje

11 jan 2016, 15:08 0 x

Ik weet dat als ze een praatje maken ik meestal achteraf fouten vind in mijn werk, dus liever niet.
Wat anderen doen is prima maar ik weet zowel bij mezelf als diverse monteurs dat die de fout in gingen en daarom zijn vele werkplaatsen nu gesloten voor klanten.

Alleen eenvoudige dingen zoals vorig jaar mei te zien was op de film, en sleuteldag, voor mij hoeft het niet.
Plaats reactie