Poll datum herfstmeeting
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Beste forumleden,
Om er achter te komen welke data de voorkeur hebben wil ik ze hier peilen.
Omdat er ook hier even de tijd nodig is om jullie je keuze kenbaar te laten maken en er ook nog wat tijd nodig is om alles te organiseren stellen ik voor dat de periode waar de herstmeeting in plaats zal vinden tussen 27 oktober en 25 november zal liggen.
Peiling loopt tot 30 september.
Om er achter te komen welke data de voorkeur hebben wil ik ze hier peilen.
Omdat er ook hier even de tijd nodig is om jullie je keuze kenbaar te laten maken en er ook nog wat tijd nodig is om alles te organiseren stellen ik voor dat de periode waar de herstmeeting in plaats zal vinden tussen 27 oktober en 25 november zal liggen.
Peiling loopt tot 30 september.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- karolography
- Audi A2 clublid
Top, ik heb gestemd 

- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Vergeet niet je stem uit te brengen.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Zoals het er nu naar uitziet heeft een zaterdag de voorkeur. Kom op, stemmen mensen.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- HansJan
- Moderator
Reminder: nog 4 dagen tot sluiting poll.
Tussenstand: zaterdag 3 november heeft op dit moment de grootste voorkeur.
Tussenstand: zaterdag 3 november heeft op dit moment de grootste voorkeur.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Even een vraag over de Herfst meeting; is deze meeting de gehele dag, of alleen in de avond? Misschien dat ik het tijdsbestek gemist heb, maar als ik het weet is mijn keuze iets makkelijker te maken.
Edit; zaterdag 17/11 ben ik vooralsnog vrij... Dus die maar ingeschoten. Nou maar hopen dat de baas (niet mijn vrouw in dit geval
) zich koest houdt!
Edit; zaterdag 17/11 ben ik vooralsnog vrij... Dus die maar ingeschoten. Nou maar hopen dat de baas (niet mijn vrouw in dit geval

ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.