meeting Zondag 25 sept AC De Meern [discussiethread]

Meetings en Evenementen
Rens 79

28 jun 2011, 13:12 0 x

Als het een beetje meezit gaat het er waarschijnlijk toch een keer van komen.
Plaats en datum staan wat mij betreft nog niet vast,wat de plaats betreft zou ik zeggen in de buurt van Utrecht,maar wel zo dat het vanuit alle wind richtingen goed te bereiken is.
Er is al wel een datum geopperd namelijk 18-9 maar nu zegt Romulus niet te kunnen op die datum.
En ik vind dat in ieder geval Peter,Thck en Romulus er bij moeten kunnen zijn zo'n eerste keer.
Kijk maar eens naar hun bijdragen op het forum,zonder hun was het nooit zo'n succes geworden.
Maar ik weet ook wel dat ik andere niet te kort wil doen want uiteindelijk maken we het forum met z'n allen
Dus zou ik zeggen laten zij een datum prikken,en dan naar een geschikte lokatie gaan zoeken.
audietje

28 jun 2011, 17:11 0 x

Hallo Rens,
groot gelijk. moderatoren moeten in staat zijn om naar de meeting te komen (zie mijn eerdere berichtje)
Als jullie nu een datum en plaats verzinnen dat jullie alle 3of 4 ? kunnen en er is plenty parkeerruimte en een gelegenheid in de directe nabijheid waar deelnemers wat kunnen eten en drinken en dat verder communiceren, dan "kann es los gehen !"
Nogmaals 50 stuks A2 is wellicht niet te regelen zo'n eerste keer (alhoewel...) maar 10 of 15 A2s heb ik ook nog nooit bij elkaar gezien.
groet
Audietje
pionok

28 jun 2011, 17:33 0 x

Lijkt mij zeker leuk om eens te "meeten". Graag zou ik van die gelegenheid gebruik willen maken om eens een andere a2 rijder (het liefst een 1.6) in mijn auto te laten rijden en vice versa.
Ik ben toch wel erg benieuwd naar het rijgedrag van een andere 1.6fsi tov. die van mij.

Dus mocht iemand dat ook willen. graag.

voor mij wel liefst na 18-9 dan ben ik terug van vakantie.
gr. rene
j.hoeben1

28 jun 2011, 18:58 0 x

[quote="pionok"]Lijkt mij zeker leuk om eens te "meeten". Graag zou ik van die gelegenheid gebruik willen maken om eens een andere a2 rijder (het liefst een 1.6) in mijn auto te laten rijden en vice versa.
Ik ben toch wel erg benieuwd naar het rijgedrag van een andere 1.6fsi tov. die van mij.

Dus mocht iemand dat ook willen. graag.

voor mij wel liefst na 18-9 dan ben ik terug van vakantie.
gr. rene[/quote]

Als beide auto's motorisch het zelfde zijn en geen technische mankementen hebben zal er volgens mij weinig verschil in zitten :roll: !!
Dus waarom :?: ! Ik kan mij wel indenken als iemand die bijv. een 1.4 benzine heeft en dan eens in een 1.6 benzine of beide diesels wil rijden.

Sjors
pionok

28 jun 2011, 19:49 0 x

het waarom is simpel. Ik vind de a2 niet lekker schakelen/optrekken en vraag me af of dit bij alle 1.6 motoren zo is. Ik geloof nooit dat alle a2's hetzelfde rijden ook al zijn ze in prima staat.

Ook wil ik het verschil weleens voelen wat betreft bandensoort. merk, en grootte ik rijd 16inch merk continental.

Genoeg puntjes waarop de auto's dus kunnen verschillen.
mx-man
Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)

28 jun 2011, 21:44 0 x

Ik wil ook wel komen tijd en datum maken mij niet zo uit, alleen niet op zondag ( het liefst )

Thijs
j.hoeben1

28 jun 2011, 21:49 0 x

[quote="pionok"]het waarom is simpel. Ik vind de a2 niet lekker schakelen/optrekken en vraag me af of dit bij alle 1.6 motoren zo is. Ik geloof nooit dat alle a2's hetzelfde rijden ook al zijn ze in prima staat.

Ook wil ik het verschil weleens voelen wat betreft bandensoort. merk, en grootte ik rijd 16inch merk continental.

Genoeg puntjes waarop de auto's dus kunnen verschillen.[/quote]

Oké Pionok,
Mijn karretje schakelt perfect, tenminste dat vind ik. Wat het optrekken betreft trekt de 1.4 benzine de keien niet uit de grond maar ik vind het prima en dus voldoende. Ik heb deze wagen ook niet aangeschaft voor het optrekken want dan is er voor dat geld wel iets anders te vinden. Mijn keuze was, het model, de ruimte, de techniek en natuurlijk zijn zuinigheid. De 1.6 is wel feller maar ook een stuk hoger in verbruik. Als ik naar de techniek kijk was ik er erg verwonderlijk over dat ik met 4 volwassen personen in Duitsland een keer wel ongeveer 190 op de teller gereden heb zonder het gevoel te hebben in een toch niet al te grote auto te rijden. Dat vind ik dan kikken. Als je de A2 aan de stugge kant vindt wat de vering betreft (en ik vind dat) leg ik er geen andere velgen onder bijv. de 17 inch 9 spaaks van Audi omdat het veercomfort dan nog minder is. Maar die zijn wel veel mooier. Ik heb dan liever het veercomfort wat hij met de 15 inch velgen heeft wat toch ook al niet al te hoog is. Maar dat is mijn mening. Ook een min punt is de stoel al moet ik wel zeggen dat ik met de wagen zonder rugproblemen naar Italië gereden ben en dat is met ander auto's wel eens anders geweest. Maar de A2 stoelen zijn voor mijn gevoel te hard en hebben te weinig zijdelingse steun. Maar dat neem ik voor lief.

Sjors
audietje

28 jun 2011, 22:53 0 x

hallo, ik reed zowel een 1.6 fsi en een 1.4.
afgezien van het hogere aantal pk's en het daardoor snellere optrekken viel mij bij de 1.6 fsi op dat je bij plm 3000 toeren tijdens het optrekken een extra "duw in je rug krijgt".
een 1.4 heeft dat niet en trekt daardoor wat geleidelijker op (maar wel minder snel natuurlijk.
maar we dwalen af van het onderwerp "MEETING"
Laat die moderatoren of moderators nu maar ff een datum en plaats en tijd vaststellen dan kunnen we zien wie en welke A2s we gaan tegenkomen.
groeten
Audietje
lemoi

28 jun 2011, 23:55 0 x

ja wacht effe tot de meeting dan kunnen jullie daar verder discusieren ;-)
msas

29 jun 2011, 11:38 0 x

Goed idee om een meeting op te zetten! Lijkt me leuk om meerdere A2's bij elkaar te zien en natuurlijk de mensen achter het stuur.

Voorkeur voor een datum heb ik niet, afgezien van het feit dat een zaterdag me het meest ideaal lijkt. Ergens rondom Utrecht ligt voor de hand.

Michel
Plaats reactie